// کد مطلب: ۱۴۴۷۱۰

پیام رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت هفته دولت:

خدمت بی منت، نشان افتخار فرزندان انقلاب است

خدمت بی منت، نشان افتخار فرزندان انقلاب است
لینک کوتاه کپی شد

انقلابیون تحول خواه، عدالت گستر و اخلاق محور در تمام سال های پس از قیام خون بر شمشیر در کنار مردم ایستادند تا از آرمان های امام و شهدا صیانت کنند. مسئولان دولت مکتبی و ولایتمدار سیزدهم از نخستین روز آغاز به کار خود پیمان نانوشته ای را امضا کردند که برای سعادت ملت و تامین رضایت ولی نعمتان از آرامش و آسایش خود بگذرند و حتی سرمایه ، آبرو و اعتبار خود را نیز در پیشگاه پروردگار یگانه و به نام مردم ایران فدا کنند.

به گزارش طلانیوز: خانواده بزرگ صنعت بیمه در ادوار مختلف انقلاب اسلامی، وفاداری خود را به مردم شریف ایران، ثابت کرده اند، مدیران و کارشناسانی از نسل رجایی ها و از جنس حاج قاسم ها که میدان خطر را به میز شوکت و لذت چشاندن طعم خدمت به مردم را به چشیدن لذایذ دنیوی ترجیح می دهند.
روزی که دسیسه شوم دشمنان قسم خورده میهن، قلب تپنده شهیدان محمد علی رجایی و محمدجواد باهنر را نشانه رفت دل بیدار و جان آگاهی نبود که این خبر را بشنود و به ماتم ننشیند.
توطئه ترور یاران انقلاب، تکرار بی نتیجه حذف فیزیکی دیگر همراهان نظام بود ، غافل از اینکه موجی از معنوی پشت این انقلاب ایستاده و به قول شاعر پیر و فرزانه این سرزمین:

راه رجا بسته نیست گر چه رجایی برفت
ریشه به جا باد اگر برگ و بری می رود

اینک که در آستانه وداع ایران با دو فرزند غیور و همچنین هفته شکوهمند دولت ایستاده ایم بر خود فرض می دانم ضمن ادای احترام به امام شهیدان، شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، جانبازان و آزادگان غیور و همه دلباختگان انقلاب، اعلام آمادگی نمایم که صنعت بیمه با تمام ایده و عقیده، توان فنی و سرمایه انسانی، تجارب ارزنده و منابع اقتصادی، ایمان الهی و پشتوانه مردمی در مسیر رفاه، امنیت افزایی و اطمینان آفرینی تلاش می کند و به لطف خدا و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری، رئیس جمهور محترم و سایر بزرگان نظام در مسیر خدمت بی منت ، به حرکت خود ادامه خواهد داد.
توفیق همه خادمان راستین کشور و همکارانم در بیمه مرکزی و ارکان دولت را از خداوند بلندمرتبه خواستارم.

مجید بهزادپور
رئیس کل بیمه مرکزی

خدمت بی منت، نشان افتخار فرزندان انقلاب است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه