// کد مطلب: ۱۴۴۷۰۷

بیمه ملت/

تکریم از پزشکان بیمه ملت به مناسبت روز پزشک

تکریم از پزشکان بیمه ملت به مناسبت روز پزشک
لینک کوتاه کپی شد

در ابتدای این مراسم پزشکان حاضر در جلسه طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری مراسم تکریم به ارائه گزارش عملکرد یکساله حوزه تحت مدیریت خود پرداختند.

به گزارش طلانیوز: در ادامه این مراسم دکتر بهشتی نژاد نائب رئیس هیئت مدیره ضمن ارج نهادن به مقام شامخ پزشکان اظهار داشت: در ایام بیماری کرونا نقش پزشکان و مدافعان سلامت برای تمامی مردم عزیز علی الخصوص خانواده بزرگ بیمه کشور قابل لمس بوده است از این رو تندرستی، پایندگی و آبروی جامعه عزیز پزشکی‌مان که همواره و به خصوص در دو سال اخیر با شیوع بیماری کرونا احترام ایرانیان قدرشناس را برانگیختند از خداوند بزرگ درخواست دارم.

بهشتی نژاد در ادامه گفت: حضور پزشکان شاغل در شرکت بیمه ملت به عنوان بازوی علمی و اجرایی در زمینه‌های مختلف بیمه‌ای است که برای چابک شدن امور رسیدگی باید سیستم‌های رسیدگی به پرونده‌های خسارت بر مبنای اصول فناوری اطلاعات صورت بگیرد. که این امر قطعا موجب کاهش تخلفات درمانی خواهد شد.

نائب رئیس هیئت مدیره گفت : با توجه به اهمیت موارد مطرح شده در ابتدای جلسه مواردی که پزشکان به آن اشاره کردند قطعا مورد توجه هیئت مدیره قرار خواهد گرفت و در اسرع وقت به آنان رسیدگی خواهد شد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم به پاس قدردانی از زحمات جامعه پزشکان کشور، با اهدای لوحی از پزشکان معتمد شرکت بیمه ملت اقایان دکتر میرعلی، دکتر محسن‌زاده، دکتر آسیابان، دکتر کریمی و دکتر صیادی تقدیر و قدرانی شد.

تکریم از پزشکان بیمه ملت به مناسبت روز پزشک

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه