// کد مطلب: ۱۴۳۷۳۴

سازمان تامین اجتماعی/

بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی در بیمارستان سینای کوت‌عبدالله رایگان درمان می‌شوند

بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی در بیمارستان سینای کوت‌عبدالله رایگان درمان می‌شوند
لینک کوتاه کپی شد

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان گفت: برای ارتقا سلامت مردم مناطق محروم، فرانشیز بیمه شدگان تامین اجتماعی در بیمارستان سینا شهرستان کارون حذف شد.

به گزارش طلانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در دیدار دکتر احمد مشکورنیا رئیس بیمارستان سینا اهواز با دکترامیرحسین بنی احمد مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان اخذ فرانشیز بیمه شدگان تامین اجتماعی حذف شد.
دکتر بنی احمد در این دیدار اظهار داشت: توسعه خدمات درمانی در مناطق محروم و ایجاد عدالت درمانی جزو اولویت‌های اصلی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان است.
وی افزود: تمرکززدایی از مراکز شهری و تقویت سلامت بیمه شدگان در حاشیه‌ها و مناطق کم برخوردار را در خوزستان شروع کردیم و در تلاش هستیم شاخص های سلامت را در این مناطق ارتقاء دهیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان گفت: اردوهای جهادی بسیج جامعه پزشکی در این مناطق بویژه در مناطق شهر کوت‌عبدالله با حمایت این مدیریت درحال برگزاری است و از این گروه های جهادی با تمام توان حمایت می کنیم.
وی افزود: یکی از اقدامات حمایتی این مدیریت برای ارتقاء سلامت در شهرستان کارون، رایگان کردن و حذف فرانشیز بیمه شدگان تامین اجتماعی در بیمارستان سینا این شهر محروم است.
دکتربنی احمد اظهار داشت: برای نخستین بار با هدف حمایت از بیمه شدگان و ارتقا سلامت در مناطق محروم، براساس قرارداد صورت گرفته، بیمارستان سینا مانند سایر بیمارستان های ملکی این مدیریت، هیچ هزینه ی از بیمه شدگان دریافت نکرده و صدرصد رایگان خدمات ارائه می دهد.
دکتر احمد مشکور نیا رئیس بیمارستان سینا شهرستان کارون با تقدیر از خدمات تامین اجتماعی گفت: از دکتر بنی احمد تقدیر و تشکر می کنم که با این اقدام ارزنده ویزیت بیمه شده های تامین اجتماعی در بیمارستان سینا را همانند بیمارستان های ملکی ابلاغ کرد.
وی افزود: بیمارستان سینا تنها مرکز درمانی شهرستان کارون است که جوابگوی این تعداد جمعیت نیست و چشم و امید مردم به اقدام های جهادی مدیران است.

بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی در بیمارستان سینای کوت‌عبدالله رایگان درمان می‌شوند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه