// کد مطلب: ۱۴۲۷۰۳

مجمع عمومی عادی سالانه صندوق تامین خسارت های بدنی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد

صندوق تامین خسارات بدنی باید چابكی خود را حفظ كند

صندوق تامین خسارات بدنی باید چابكی خود را حفظ كند
لینک کوتاه کپی شد

جایگاه صندوق تامین خسارت های بدنی در نظام بیمه‌ای بسیار رفیع است و هر چقدر که از عمر فعالیت آن می گذرد اهمیت آن پررنگ تر می شود.

به گزارش طلانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی مهندس مجید بهزادپور که در مجمع عمومی عادی سالانه صندوق تامین خسارتهای بدنی سخن می‌گفت با اعلام این مطلب افزود: توانمندسازی صندوق در گرو تقویت و تنوع سرمایه گذاری است که توجه بیشتر نهادهای تصمیم ساز را می طلبد.
رئیس کل بیمه مرکزی از حمایت خانه ملت و نهادهای ذیربط از تدوین و ابلاغ مجوز سرمایه گذاری در قالب تبصره بودجه سال جاری قدردانی کرد و اظهار داشت: جنس فعالیت و ماموریت های صندوق از شفافیت خاصی برخوردار است و در همین راستا منابع مالی به سمت سرمایه گذاری های هدفمند هدایت خواهد شد.
رئیس شورای عالی بیمه در ادامه به ضرورت تکمیل سامانه‌های برخط و زیرساخت های الکترونیکی در صندوق تامین خسارتهای بدنی تاکید کرد و گفت: کوتاه سازی فرایندها و تسهیل خدمات رسانی به آحاد جامعه از هدفگذاری های مهمی است که می تواند به عنوان یک الگو در نهادهای مشابه نیز مطرح شود.
همچنین بر اجرایی کردن سالانه ماده 41 قانون شخص ثالث تاکید کرد و گفت: شناسایی نقاط حادثه خیز، کاهش تقلبات و پوشش خسارات جاده ای را از دغدغه های بزرگ کشور است که با همکاری بیمه مرکزی، صنعت بیمه و صندوق تامین خسارت های بدنی، نسبت به اجرای طرح و رفع دغدغه ها می توان نائل آمد.
مهندس بهزادپور در پایان با تقدیر از همراهی ارزشمند دولت و مجلس از آمادگی کامل بیمه مرکزی برای رفع مشکلات و موانع صندوق و سایر ارکان صنعت بیمه خبر داد.
بر اساس این گزارش در آغاز این نشست، دکتر احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی بر ضرورت ادامه روند قانونمداری در صندوق تاکید کرد و از متولیان آن خواست که در کنار توسعه تشکیلاتی از رفع موانع بورکراسی غافل نشوند.
گفتنی است در آغاز نشست مجمع عمومی عادی سالانه صندوق تامین خسارتهای بدنی، مهدی قمصریان مدیرعامل عملکرد این صندوق را طی یکسال گذشته تشریح کرد و از رشد شاخص های موجود خبر داد.شایان ذکر است در این نشست دکتر احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مجلس، دکتر سید عباس حسینی، معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی، دکتر سید محمد کریمی، دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران و تنی چند از اعضای هیات نظارت و حسابرسان رسمی به طرح دیدگاه های خود پرداختند.

صندوق تامین خسارات بدنی باید چابكی خود را حفظ كند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه