// کد مطلب: ۱۴۳۷۲۲

بانک قرض الحسنه مهر ایران/

دکتر قاسمیان به عضویت کمیته تدوین برنامه هفتم توسعه آموزش عالی کشور منصوب شد

دکتر قاسمیان به عضویت کمیته تدوین برنامه هفتم توسعه آموزش عالی کشور منصوب شد
لینک کوتاه کپی شد

قائم مقام وزیر علوم طی حکمی دکتر «روح الله قاسمیان» را به عنوان عضو جدید کمیته تدوین برنامه هفتم توسعه در نظام آموزش عالی منصوب کرد.

به گزارش طلانیوز: دکتر «وحید حدادی اصل» قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس مرکز همکاری‌های بین‌المللی این وزارتخانه، دکتر «روح الله قاسمیان» عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان عضو این کمیته منصوب کرد.

در این حکم آمده است :

«با عنایت به پیشنهاد دبیر محترم کارگروه همکاری‌های بین‌المللی کمیته تدوین برنامه هفتم توسعه در نظام آموزش عالی و نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی جناب‌عالی، به سمت عضو کارگروه همکاری‌های بین‌المللی کمیته مذکور منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و ضمن حضور فعال و مؤثر در جلسات و ارائه نظرات ارزشمند خود، سهمی اثرگذار در تدوین برنامه هفتم توسعه کشور در حوزه بین‌المللی‌سازی آموزش عالی و ارتقای دیپلماسی علمی و فناوری کشورمان داشته باشید.»

لازم به ذکر است که روح الله قاسمیان فارغ التحصیل دکترای رشته روابط بین‌الملل در دانشگاه گیلان، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و یکی از تحلیلگران ارشد حوزه علوم سیاسی و روابط بین‌الملل محسوب می‌شود.

وی دارای مقالات و تحقیقات متنوعی در این حوزه می‌باشد.

گفتنی است قاسمیان از دی ماه 1400 به‌عنوان مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مشغول به فعالیت است.

دکتر قاسمیان به عضویت کمیته تدوین برنامه هفتم توسعه آموزش عالی کشور منصوب شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه