// کد مطلب: ۱۴۳۷۲۱

مدیرعامل بانک مسکن خبر داد:

قرارداد تسهیلات نوسازی ۳۳ هزار و ۵۸۵ واحد در بافت فرسوده منعقد شد

قرارداد تسهیلات نوسازی ۳۳ هزار و ۵۸۵ واحد در بافت فرسوده منعقد شد
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل بانک مسکن از انعقاد قرارداد ۴ هزار و ۴۹۶ میلیاردتومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده از ابتدای سال ۹۸ تاکنون خبر داد.

به گزارش طلانیوز: محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در خصوص ارایه تسهیلات نوسازی به متقاضیان دریافت تسهیلات در بافت‌های فرسوده، اعلام کرد: در مجموع از ابتدای اجرای طرح از سال 1398 تاکنون تعداد 34 هزار و 309 نفر متقاضی دریافت تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده به بانک مسکن معرفی شدند که بانک با تعداد 33 هزار و 585 واحد به مبلغ 4 هزار و 496 میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.

مدیرعامل بانک مسکن توضیح داد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 10 هزار و 352 نفر متقاضی دریافت تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده به بانک مسکن معرفی شدند که بانک مسکن از این تعداد معرفی شده با 10 هزار و 199 واحد برای پرداخت تسهیلات قرارداد منعقد کرده است.

شایان مبلغ قرارداد منعقد شده از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون را برای متقاضیان بافت فرسوده 2 هزار و 597 میلیاردتومان برشمرد.

وی یادآور شد: از سال 1398 تا پایان مردادماه 1400 نیز تعداد 23 هزار و 957 نفر برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده بودند که بانک در طی این مدت با 23 هزار و 386 واحد قرارداد منعقد کرد و یکهزار و 898 میلیاردتومان تسهیلات به این تعداد متقاضی پرداخت شد.

قرارداد تسهیلات نوسازی ۳۳ هزار و ۵۸۵ واحد در بافت فرسوده منعقد شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه