// کد مطلب: ۱۵۳۳۶۲

مدیرعامل پیشین سازمان منطقه آزاد قشم:

جلب اعتماد عمومی و امیدآفرینی مهم‌ترین دستاورد دولت سیزدهم در قشم

جلب اعتماد عمومی و امیدآفرینی مهم‌ترین دستاورد دولت سیزدهم در قشم
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل پیشین سازمان منطقه آزاد قشم، جلب اعتماد عمومی و امیدآفرینی نسبت به آینده را مهم‌ترین دستاورد دولت سیزدهم در قشم منطبق بر خواست و دستور مقام معظم رهبری دانست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی در آیین تکریم خدماتش معارفه عادل پیغامی به‌عنوان رییس هیأت مدیره و مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم که عصر امروز 27 فروردین‌ماه 1402 در تالار وحدت شهر قشم برگزار شد، اظهار داشت: منطقه آزاد قشم در یک سال و نیم گذشته در حوزه‌های اقتصادی، صادراتی، صنایع مختلف، زیرساخت‌های عمران روستایی و جاده‌ای، تأمین آب و مهم‌تر از همه تأمین مسکن برای جوانان بومی شاهد موفقیت‌های چشمگیری بوده است.

وی با اشاره به رشد 434 درصدی صادرات به خارج در این منطقه آزاد طی سال 1401 نسبت به سال 1400، گفت: این در حالی است که ما با کاهش 12 درصدی در حوزه واردات مواجه بودیم.

فتح الهی ادامه داد: قشم با محقق سازی 57 میلیون دلار تراز تجاری مثبت در سال 1401، نسبت به سال 1400 137 درصد رشد داشته است.

این مقام مسوول همچنین ارزش تولیدات صنعتی را در بازه‌های یادشده در دو بخش ارزی با 163 درصد رشد و در بخش ریالی با 216 درصد رشد بسیار مناسب ارزیابی کرد.

وی ارزش سرمایه‌گذاری‌های محقق شده در سال 1401 را 5 هزار میلیارد تومان برآورد کرد و از رشد 543 درصدی آن نسبت به سال 1400 خبر داد.

راه‌اندازی پروژه پل خلیج‌فارس بعد از 8 سال توقف و پروژه بانکرینگ به‌عنوان آرزوی چندین ساله مردم جزیره در سال 1401، دو گام بلند موفقیت‌آمیز این منطقه آزاد در عرصه افتخارات ملی بود که فتح الهی در ادامه سخنان خود به آن اشاره کرد.

مدیرعامل پیشین سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه به آزادسازی 1020 هکتار از اراضی جزیره به ارزش 60 هزار میلیارد تومان، صاحب‌ زمین کردن 6157 جوان در جزیره با واگذاری 181 هکتار زمین در 42 روستا و 4 شهر در سال 1401و 321 درصد رشد در حوزه بودجه‌های عمرانی در همین سال نسبت به سال گذشته‌اش اشاره کرد و عنوان داشت: دریافت کارت سبز ژئوپارک‌ جهانی قشم از سوی یونسکو با یک ماه کار شبانه‌روزی و معرفی جامعه محلی و بانوان قشم در جهان به‌عنوان پاسداران این سرمایه ملی، گام موفقیت‌آمیز دیگری در این مدت بود.

استفاده از جوانان و حلقه‌های میانی با روش‌های نوین ابداع‌شده که می‌تواند الگویی برای کشور باشد و رشد 30درصدی حضور گردشگران در نوروز 1402 نسبت به 1401، تأمین و تقویت معیشت پرسنل سازمان منطقه آزاد قشم از دیگر مواردی بود که فتح الهی به آن‌ها اشاره کرد.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای عادل پیغامی در سمت جدید، از مردم جزیره و همکاران سازمانی بابت همراهی‌ها و تعامل‌های کاری در این مدت تقدیر و تشکر کرد.

شایان‌ذکر است، آیین تکریم از خدمات افشار فتح الهی و معارفه عادل پیغامی به‌عنوان رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم امروز 27 فروردین‌ماه 1402، با حضور حجت‌الله عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی، امام‌جمعه شهرستان، شیخ محمد صالح امینی، امام‌جمعه شهر طبل، شیخ محمدعلی امینی، مدیر مدرسه علوم دینی بندرلنگه، محمد محمدحسینی تختی، فرماندار شهرستان، سرهنگ حجت امیری کیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، اعضای شورای تأمین، فرماندهان انتظامی و نظامی و جمعی از مسوولان شهرستان، معاونان، مدیران و کارمندان سازمان منطقه آزاد قشم در تالار وحدت شهر قشم برگزار شد.

جلب اعتماد عمومی و امیدآفرینی مهم‌ترین دستاورد دولت سیزدهم در قشم

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه