// کد مطلب: ۱۵۲۴۶۱

بیمه ایران |

بیمه نامه مسئولیت مدنی "طرح پیمان" خدمتی جدید در بیمه ایران

بیمه نامه مسئولیت مدنی "طرح پیمان" خدمتی جدید در بیمه ایران
لینک کوتاه کپی شد

شرکت سهامی بیمه ایران، در راستای ماموریت و اهداف شرکت و همچنین ترویج فرهنگ بیمه، گسترش محصولات و خدمات بیمه ای و به منظور جوابگویی به نیاز و خواسته های هموطنان عزیز در اقصی نقاط کشور خدمتی جدید در قالب بیمه نامه مسئولیت مدنی "طرح پیمان (پوشش یاریگر مردم ایران)" را ارائه کرد .

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، مجید رحمتی مدیر کل بیمه های مسئولیت و حمل و نقل با اعلام این خبر افزود: در این بیمه نامه، مسئولیت کارفرما در قبال کارگران خدماتی و نظافتی داخل واحدهای مسکونی تحت پوشش قرار می گیرد تا چنانچه خسارتی در حین فعالیت به کارگرانی که جهت نظافت و یا امور خدماتی مانند سرویس کار پکیج (تأسیسات داخل واحد)، نصاب پرده، لوستر و ... که به منازل مسکونی مراجعه می نمایند، وارد آید، جبران گرد.د
وی در ادامه گفت:در این بیمه نامه، مسئولیت مدنی بیمه گذار در قبال صدمات بدنی وارد به کارگران به علت وقوع حوادث تحت پوشش و در مکان فعالیت روی دهد ، شامل هزینه های پزشکی برای هر نفر در هر حادثه تا سیصد (300) میلیون ریال ، فوت و نقص عضو در هر حادثه و در ماه عادی تا شش (6) میلیارد ریال ، فوت و نقص عضو در هر حادثه در ماه حرام تا هشت (8) میلیارد ریال است و تمامی ساکنین منازل مسکونی می توانند با پرداخت حق بیمه 2.311.000 ریالی، این بیمه نامه را بصورت یکساله با پوشش حداکثر 2 نفر ، خریداری نمایند.
مدیر کل بیمه های مسئولیت و حمل و نقل بیمه ایران خاطر نشان کرد: در این بیمه نامه مسئولیت بیمه گذار در داخل منزل مسکونی تحت پوشش بوده و مشمول مشاعات واحد مسکونی نمی گردد.
رحمتی تصریح کرد: با توجه به شرایط بسیار ویژه این طرح علی الخصوص در ایام پایانی سال، امیدواریم هموطنان عزیز نسبت به خرید آن از طریق شعب و نمایندگان بیمه ایران در سراسر کشور اقدام نمایند.

بیمه نامه مسئولیت مدنی "طرح پیمان" خدمتی جدید در بیمه ایران

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه