// کد مطلب: ۱۵۱۸۴۳

با امضای تفاهم نامه مشترک بیمه تعاون و انجمن خودرو سازان و قطعه سازان صورت گرفت؛

خدمات ویژه بیمه تعاون به خودروسازان و قطعه سازان آذربایجان شرقی

خدمات ویژه بیمه تعاون به خودروسازان و قطعه سازان آذربایجان شرقی
لینک کوتاه کپی شد

تفاهم نامه مشترک میان بیمه تعاون و انجمن خودروسازان و قطعه سازان آذربایجان شرقی امضا شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون به نقل از پایگاه خبری نصر، جلسه امضای تفاهم نامه همکاری میان بیمه تعاون و انجمن سازندگان ماشین، قطعات و مجموعه های صنعتی و خودرویی استان با حضور اعضای دو محموعه برگزار شد.
صابر قدس، مدیر بیمه تعاون آذربایجان شرقی در این جلسه با بیان اینکه تبریز یکی از قطب های صنعتی کشور است، گقت: باتوحه به شناختی که از انحمن قطعه سازان وجود دارد قطعا این انجمن به صورت حرفه ای در حوزه خود فعالیت می کند و در تلاش است حقوق فعالان این صنعت را حفظ کند.
وی در ادامه افزود: بیمه تعاون نیز همواره به دنبال خدمات نوین بوده و سعی می کنیم مباحثی که کمتر در زمینه بیمه مطرح می شود، آنها را پیگیری کنیم.


قدس، یکی از مهم ترین موضوعات بیمه را احترام به زمان مشتری دانست و اعلام کرد: با آسیب شناسی که از صنعت بیمه انجام دادیم سعی کردیم با تیم مدیریتی قدرتمند نه در زمان صدور بیمه بلکه در حین خدمات ماهیت اصلی بیمه را نشان دهیم.
به همین منظور در زمان خسارات هم به صورت آنلاین و هم با کارشناسان سیار به زمان مشتریان احترام می گذاریم و همواره منافع مشتریان را در اولویت قرار می دهیم. همچنین در موضوعات درمانی، مدارک و بیمه نامه به صورت الکترونیکی ارسال می شود و نیاز به حضور مشتریان نیست.
مدیر بیمه تعاون استان در خصوص برگزاری مسابقات اینشورتاک خاطرنشان کرد: در این مسابقات سعی کردیم سخنوری را آموزش دهیم چراکه در صنعت بیمه موضوع سخنوری بسیار مهم است و خدمات خود را بیان می کنیم. در این تفاهم نامه هم در زمینه مشاوره و بررسی و همچنین آموزش همکاری خواهد شد و ریسک هایی که در صنایع وجود دارد، اعلام می شود. اگر بیمه نامه ها بصورت صحیح اجرا شود، در زمان اتفاقات ناگوار در کنار صنعت کاران خواهد بود و با شناسایی ریسک ها در محل های صنعتی انواع بیمه نامه ها معرفی و استفاده می شود.


وی در پایان گفت: این دیدگاه می تواند فرهنگ بیمه را در میان صنعتگران ارتقا و دغدغه های صنعتگران را کاهش دهد. متاسفانه منطقه شمالغرب هم از نظر بلایای طبیعی همواره در خطر است و با مشاوره ها می توانیم مانع از بروز مشکلات در زمان خطر شویم و به تعهدات خود عمل کنیم.
در ادامه این جلسه بهراد فرشاد، رئیس انجمن سازندگان ماشین، قطعات و مجموعه های صنعتی و خودرویی استان با بیان اینکه این انجمن اولین انجمن کارفرمایی در حوزه قطعاتی خودرویی در ایران است، گفت: انجمن سازندگان ماشین، قطعه، مجموعه های صنعتی و خودرویی استان یک انجمن سی ساله است و شهرت آن در پشتیبانی و قدرتی است که از اعضای آن دریافت کرده است. اعضای این مجموعه نکته سنج، ریز بین و آگاه هستند که هم فرصت و هم تهدیدی برای مجموعه محسوب می شود.

وی در ادامه افزود: اگر خدمات مطلوب به اعضا داده شود به طور مطلوب از آن استفاده خواهند کرد ولی اگر تعللی در مجموعه باشد به سرعت از آن اطلاع خواهند یافت. بنابراین این بستگی به خدمات ما دارد که از ان چگونه استفاده کنیم.
فرشاد با بیان اینکه انجمن همواره به اعضای خود دلگرم است، خاطرنشان کرد: سزمایه اجتماعی بزرگترین پشتوانه این انجمن است و در دوره مختلف نیز انواع استراتزی ها پیاده شده است. در زمان احیای برجام هدف این انجمن تسخیر بازار های جهانی بود و در نمایشگاه های مختلف حضور یافته شد. اما در دوره جدید به دلیل بحران های اقتصادی سعی شده است با صرفه اقتصادی برای اعضا از برخی واحد ها حمایت شود. در این خصوص اقدامات زیادی انجام شد تا سرمایه اجتماعی به صرفه اقتصادی تبدیل شود.


رئیس انجمن سازندگان ماشین، قطعه، مجموعه های صنعتی و خودرویی استان در پایان با تاکید بر استفاده از تخصص ها گفت: در همین زمینه تفاهم نامه هایی با بخش های مختلف امضا شده است و در خصوص تفاهم با بیمه هم بعد از مدت ها تحقیق عقد قرارداد شد. این فرآیندها قطعا به صورت برد برد خواهد بود و با اتحاد می توانیم همکاری خوبی با بیمه تعاون داشته باشیم که از تیم های اجرایی هردو مجموعه تشکر و قدردانی می نمایم.

خدمات ویژه بیمه تعاون به خودروسازان و قطعه سازان آذربایجان شرقی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه