// کد مطلب: ۱۵۱۲۶۶

اموال تملیکی

دستور وزیر دادگستری برای افزایش شعب رسیدگی به پرونده‌های قاچاق در قم

دستور وزیر دادگستری برای افزایش شعب رسیدگی به پرونده‌های قاچاق در قم
لینک کوتاه کپی شد

امین حسین رحیمی وزیر دادگستری، سیدعبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان اموال تملیکی با حضور در استان قم به همراه مهدی ریاضی مدیرکل تعزیرات قم در مورد وضعیت انبارهای تملیکی و شعب رسیدگی کننده به پرونده های قاچاق استان جلسه برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، حسین اصغری مدیرکل اموال تملیکی استان قم، گفت: روز پنج شنبه گذشته، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری، سیدعبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان اموال تملیکی با حضور در استان قم به همراه مهدی ریاضی مدیرکل تعزیرات قم در مورد وضعیت انبارهای تملیکی و شعب رسیدگی کننده به پرونده های قاچاق استان جلسه برگزار کردند.

اصغری افزود: اخیرا شعب رسیدگی کننده به پرونده های قاچاق از 5 به 2 شعبه تقلیل یافته که این مسئله وضعیت رسیدگی به پرونده کالاهای قاچاق را با کندی روبرو کرده است؛ به همین علت با دستور وزیر دادگستری مقرر شد با اضافه شدن 3 قاضی از تهران، تعداد شعب به روند قبل باز گردد.

وی با بیان اینکه در این جلسه مدیرعامل سازمان گزارشی از وضعیت پرونده‌های کالاهای قاچاق ارائه کرد و بیان داشت: مقرر شد مدیرکل تعزیرات قم تا زمانی که وضعیت به حالت قبل باز می گردد شخصا نسبت به صدور رای پرونده ها اقدام کند.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان قم بر ضرورت سرعت گرفتن رسیدگی به پرونده های قاچاق گفت و تاکید کرد: استان قم در کشفیات قاچاق رتبه پنجم کشور را دارد و انبارهای سازمان گنجایش محدود دارد و امکان جانمایی استاندارد و بهینه کالاهای جدید را ندارد. از این رو نیازمند تسریع در صدور احکام قضایی هستیم.

اصغری یادآور شد:‌ بعد از جلسه نیز، مدیرعامل سازمان اموال تملیکی و مدیرکل تعزیرات به نمایندگی از وزیر دادگستری از انبارهای تملیکی استان بازدید به عمل آوردند.

دستور وزیر دادگستری برای افزایش شعب رسیدگی به پرونده‌های قاچاق در قم

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه