// کد مطلب: ۱۵۱۲۵۲

سازمان منطقه آزاد قشم

بازدید هیات اقتصادی عمان از ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری قشم

بازدید هیات اقتصادی عمان از ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری قشم
لینک کوتاه کپی شد

ابراهیم بن سعید ابوسعیدی، وزیر مشاور و استاندار مسندم و ابراهیم بن احمد المعینی، سفیر عمان در ایران و هیات اقتصادی استان مسندم عمان در ادامه برنامه‌های سفر به منطقه آزاد قشم، از بخش‌های اقتصادی و گردشگری این جزیره بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، هیات تجاری و اقتصادی کشور عمان که روز گذشته (پنجشنبه) وارد قشم شد، امروز نیز بازدید از ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری و همچنین بررسی پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری جزیره را در دستور کار قرار دادند.

هیات عمانی به ریاست ابراهیم بن سعید البوسعیدی، وزیر مشاور و استاندار مسندم، در ابتدا با حضور در موزه ژئوپارک جهانی قشم بازدید کردند و با بخشی از ظرفیت‌های طبیعی گردشگری و نمونه‌های جانوری موجود در جزیره آشنا شدند.

این هیات اقتصادی کشور عمان در ادامه از ظرفیت‌های موجود در بندر بهمن قشم بازدید کرده و در جریان برنامه‌های آتی و فازهای آینده توسعه این بندر قرار گرفتند.

در ادامه برنامه‌های روز جمعه، این هیات تجاری و اقتصادی، از برج پرنده‌نگری و محدوده ذخیره‌گاه زیست‌کره حرا در روستای گورزین بازدید کردند و با این جاذبه گردشگری جزیره قشم آشنا شدند.

بازدید از مناطق گردشگری و اقتصادی جزیره قشم و آشنایی با امکانات و توانمندی‌های اقتصادی منطقه و ظرفیت‌های خاص موجود می‌تواند زمینه را برای سرمایه‌گذاری در این منطقه فراهم کند.

بر اساس این گزارش، دیدار با رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، بازدید از دومین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد در حوزه‌های نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر و بازدید از ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری جزیره بخشی از برنامه‌های سفر هیات اقتصادی عمان به قشم است.

بازدید هیات اقتصادی عمان از ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری قشم

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه