// کد مطلب: ۱۵۰۱۹۱

بیمه آرمان |

تبلور آرمان گرایی بیمه آرمان با اجرای پروژه ملی “INEX”

تبلور آرمان گرایی بیمه آرمان با اجرای پروژه ملی “INEX”
لینک کوتاه کپی شد

شرکت بیمه آرمان از طریق جذب نیروهای متخصص و اتخاذ راهبردی مدرن و برنامه‌ریزی دقیق در حال ارائه خدمات بیمه‌ای متنوع به اقشار مختلف جامعه است .

به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان به نقل از تصویر روز، چرخیدن حیات صنعت بیمه برمحور ارائه خدمات ، بیش از هر صنعت دیگر اقتصادی به کارگیری فناوری را ضرورت می‌بخشد. اقدام مهمی که امروزه مهمترین دغدغه و درعین حال اصلی ترین معیار سنجش موفقیت یک شرکت بیمه‌ای است.شرکت بیمه آرمان از طریق جذب نیروهای متخصص و اتخاذ راهبردی مدرن و برنامه‌ریزی دقیق در حال ارائه خدمات بیمه‌ای متنوع به اقشار مختلف جامعه است . نگاه به کارنامه کاری این شرکت بیمه‌ای نشان می‌دهد، بیمه آرمان با طرح "صدور مکانیزه بیمه نامه مسافرتی اتباع خارجی متقاضی ورود به جمهوری اسلامی ایران" با نام تجاری" INEX " موفقیت قابل توجهی در ارائه خدمات الکترونیک رقم زده و مهمتر از آن توانسته خدمتی شایسته ارائه کند. تیم مدیریتی این شرکت به مدیرعاملی مجید قلی‌پور، طی مطالعه، تحقیق و به‌کارگیری نیروهای مجرب و متخصص با پایه گذاری طرح مذکور، امکان صدور بیمه نامه مسافرتی را برای اتباع خارجی بسیار ساده و درعین حال مطمئن کرده است که درنوع خود استقبال درخور شأن از مسافران نیز به شمار میرود.

"INEX"، پروژه ملی

شکل گیری این طرح به الزام قانونی برمی‌گردد، آنجا که مسافران خارجی متقاضی ورود به خاک کشور می‌بایست در پایانه‌های مرزی بیمه نامه مسافرتی تهیه کنند تا در صورت بروز حوادث با پوشش‌های این بیمه نامه آسودگی خاطر آنها که ذات بیمه است، مهیا گردد. بیمه آرمان با درک این مهم در خلاقیتی به رنگ‌های خوش فکری، مهمان نوازی، اقتصادی، تجاری، بهره‌مندی از تکنولوژی روز، دانش و به کارگیری نیروهای مجرب، دستگاهی دارای قابلیت دریافت و شناسایی ارز و‌ چاپ بیمه نامه برخط با کد رهگیری بیمه مرکزی، بدون ورود اطلاعات و تعویض پول کشور مبدأ با نام تجاری "INEX" را طراحی کرده است.
مزایای این محصول جدید که در نوع خود می‌توان پروژه‌ای ملی برشمرد تنها به صدور بیمه نامه مسافرتی محدود نشده و خدمات دیگری از جمله :شناسایی مسافر از طریق گذرنامه و بیمه نامه، دریافت ارزهای بین المللی (ریال، دلار، یورو و …)، صدور کارت هدیه و صدور و چاپ انواع بیمه نامه در سبد خدمات آن قراردارد.

زمانی برای دقت، سرعت و شفافیت

ارائه خدمات"INEX" به زبان‌های زنده دنیا علاوه بر از بین بردن حس غربت، کار با این دستگاه را بیش از پیش برای کاربران ساده و مطمئن کرده و امتیاز مکانیزه بودن آن موجب شده روند صدور بیمه نامه با سرعت، دقت و شفافیت مالی انجام پذیرد. هم اکنون به صورت پایلوت نصب40 دستگاه در 5 مرز جلفا، بیله سوار، آستارا، نوردوز و فرودگاه امام خمینی(ره) انجام شده و قرار است بیمه آرمان با گسترش دامنه دربرگیری، ارائه این خدمت خوب و شایسته را در دیگر پایانه‌های کشور نیز ممکن کند.
بیمه آرمان با اقدام مذکور علاوه بر ارز آوری و ساماندهی درآمد ارزی ، یک تیر و چند نشان به نفع صنعت بیمه زده است. ایجاد احساس رضایت و خوشایند اتباع خارجی در بدو ورود فرش قرمزی است که بی شک در نوع نگاه آنها به کشورمان موثر بوده و از طرفی معرفی خوبی برای این صنعت کم بهره از مناسبات بین المللی است.

فرآیندی به نام صدور بیمه نامه

و اما چگونگی صدور بیمه نامه، مساله این است. متقاضی بیمه‌ نامه با مراجعه به دستگاه مدارک مورد نیاز را ارائه کرده و پس از صحت سنجی توسط دستگاه اجازه انتخاب پوشش‌ها و مدت زمان داده می‌شود. اینجاست که وجه لازم از سوی کاربر با مشخصات گفته شده پرداخت و بیمه نامه به راحتی و سهولت صادر می‌گردد و اینگونه با تکریم بیمه‌گذار شعارسازمانی، "آرمان ما آرامش شماست"، بیش از پیش تداعی می‌شود.شرکت بیمه آرمان از زمانی که سکانداری مجید قلی‌پور، توانسته با ارائه خدمات نوین بیمه ای ، جایگاه ممتازی را در بین سایر شرکت های بیمه ای به خود اختصاص دهد و به شرکتی پیشرو تبدیل شود.این شرکت همواره درصدد است جهت تحقق اهداف خود و همچنین هدف گذاری های صنعت بیمه گام های موثری را بردارد.

تبلور آرمان گرایی بیمه آرمان با اجرای پروژه ملی "INEX"

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه