// کد مطلب: ۱۵۰۰۸۶

در بازدید سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع از استان ایلام صورت گرفت

رداخت حدود ۱۶ میلیارد ریال خسارت در یک حادثه رانندگی

رداخت حدود 16 میلیارد ریال خسارت در یک حادثه رانندگی
لینک کوتاه کپی شد

قاسم رمضانپور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع به همراه منصور امیری سرپرست اداره کل هماهنگی اموراستانها وشعب ، متقی پور سرپرست اداره کل امور پشتیبانی ، در بازدید از شعبه بیمه ایران استان ایلام، با حضور در قسمتهای مختلف فنی واداری، از نزدیک با همکاران ملاقات و گفتگو نموده و همچنین چک خسارت به مبلغ: 000‌/000‌/789‌/15 ریال مربوط به خسارت جانی منصور جمشید که در سانحه تصادف موتورسیکلت با خودرو دچار حادثه شده و در حال حاضر زندگی نباتی دارد را به پدر وی تقدیم نمودند.

رمضانپور، در جلسه ای با حضور مدیران شعب، روسای ادارات فنی و پشتیبانی این استان، با قدردانی از زحمات و تلاش های همکاران استان ایلام در ارائه خدمات بیمه ای به مردم اظهار د اشت: مردم استان ایلام شایسته ارائه بهترین خدمت هستند و همکاران ما به بهترین نحو ممکن باید در خدمت مردم باشند.

وی در ادامه به بحث بهره وری پرداخت وگفت: این اقدام در راستای عادلانه نمودن نظام پرداخت در شرکت در دستور کار قرار گرفت و روز به روز در حال تکمیل شدن و رفع نقص می باشد.

امیری نیز در این جلسه طی سخنانی، به بررسی عملکرد مدیران شعب و نمایندگان استان پرداخت و خواستار افزایش نمایندگان در سطح استان شد.

همچنین متقی پور به بررسی وضعیت ساختمان مرکزی شرکت در استان ایلام پرداخت و خواستار جابجایی محل ساختمان فعلی گردید.

گفتنی است در این جلسه میرزائی مدیر کل بیمه ایران استان ایلام ،گزارشی مفصل از عملکرد استان ارائه نمود .

در ادامه سفر معاون بیمه ایران و هیات همراه، از املاک شناسایی شده جهت خرید و احداث پایانه خسارت استان ایلام بازدید گردید که پس از بررسی، نتیجه آن اعلام خواهد شد.

رداخت حدود 16 میلیارد ریال خسارت در یک حادثه رانندگی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه