// کد مطلب: ۱۴۹۸۲۳

مدیرعامل پتروشیمی خراسان:

فرهنگ ایثارگری باید جاودانه شود/کارکنان ستون فقرات اقتصاد تولیدی اند

فرهنگ ایثارگری باید جاودانه شود/کارکنان ستون فقرات اقتصاد تولیدی اند
لینک کوتاه کپی شد

🔷 مهندس یوسف حسنی گفت: شهدا و خانواده ایثارگران صاحبان اصلی انقلاب هستند.

مدیرعامل پتروشیمی خراسان در آئین تجلیل از ایثارگران و کارکنان نمونه این مجتمع اقتصادی که با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه، فرمانده سپاه و رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در محل تالار اجتماعات مجموعه فرهنگی رفاهی این شرکت برگزار شد اذعان داشت: خانواده ایثارگران جز سرمایه های بزرگ اجتماعی ماهستند و احترام و تکریم ایشان تعارف نیست بلکه یک وظیفه و حقیقیت است.

عضو هیات مدیره پتروشیمی خراسان با افتخار به خادمی خانواده شهدا اضافه کرد: فرهنگ ایثارگری باید جاودانه بماند و تمام صحنه ها و حوزه ها باید شاهد آن باشیم.

وی ایستادگی و ایثار را رمز پیروزی اقتصادی دانست و با تاکید بر نقش مهم نیروی انسانی ادامه داد: کارکنان ستون فقرات اقتصاد تولیدی هستند و کشوری که می خواهد اقتصاد پر رونق و مستقلی داشته باشد باید به قشر کارکنان اهمیت بدهد.

افتخارات امروز پتروشیمی خراسان را مرهون تلاش ها، کوشش، مقاومت و پایبندی کارکنان متعهد این مجتمع هستیم که بی وقفه در مسیر تعالی گام بر می دارید.

حجت الاسلام نوری "نماینده ولی فقیه استان" نیز در این آئین ضمن قدر دانی از زحمات کارکنان و مهندس حسنی مدیرعامل پتروشیمی خراسان ابراز امیدواری کرد: طرح های توسعه ای این مجتمع صورت پذیرد و خانواده پتروشیمی بزرگتر از میزان الان باشد.

امام جمعه بجنورد با اشاره به آئین تجلیل از ایثارگران اظهارداشت: هدف دشمن متخاصم در تجاوز به میهن اسلامی، تسلط بر کشور، تجزیه، جدایی خوزستان، ساقط کردن فرهنگ دینی و سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی ادامه داد: تمام سخن دشمنان ظلم و زیاده خواهی بود که ایثارگران و مجاهدین ما یکپارچه در مقابل دشمن متخاصم ایستادند و با جانفشانی اجازه ندادند دشمن بر ما غلبه کند و پیروز شود.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه