// کد مطلب: ۱۴۹۷۴۸

در بیست و نهمین همایش بیمه و توسعه انجام شد:

تجلیل از جواد سهامیان مقدم، عضو هیأت مدیره بیمه تعاون به عنوان پیشکسوت صنعت بیمه

تجلیل از جواد سهامیان مقدم، عضو هیأت مدیره بیمه تعاون به عنوان پیشکسوت صنعت بیمه
لینک کوتاه کپی شد

13 آذر 1401 بهانه ای شد تا از جواد سهامیان مقدم، پیشکسوت صنعت بیمه، تقدیر شود.

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون ، سیزدهمین روز از آذرماه 1401 در برج میلاد، بیست و نهمین همایش بیمه و توسعه برگزار شد و در خلال این برگزاری، رئیس کل بیمه مرکزی از زحمات جواد سهامیان مقدم، عضو هیأت مدیره بیمه تعاون به عنوان پیشکسوت تلاشگر صنعت بیمه تقدیر کرد.
سهامیان مقدم، متولد سال 1327 بوده و در طول دوران خدمت خود در صنعت بیمه، عضویت در هیأت مدیره و مدیرعاملی شرکت های بیمه ای «ایران و انگلیس»، «اتکایی امین»، «توسعه»، «کارآفرین» و «ایران» را تجربه کرده و از اردیبهشت 1397 نیز به عنوان رئیس هیأت مدیره بیمه تعاون ، تجارب خود را با این شرکت به اشتراک گذاشته است.

گفتنی است معصوم ضمیری مدیر عامل بیمه پاسارگاد، لطف الله نکوئی مدیر عامل آسماری و حسین کریم خان زند مدیر عامل بیمه نوین از دیگر پیشکسوتانی بودند که در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.


حضور مدیرعامل بیمه تعاون در پنل های علمی
یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون که هم اکنون به عنوان عضو شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه نیز مشغول به فعالیت است، تجارب علمی و پژوهشی متعددی دارد و پیوند تحصیل وی در رشته های «مدیریت بیمه، مدیریت اجرایی و روش تحقیق» با فعالیت های تجربی در شرکت های بیمه آسیا، دانا، رایان سایپا، ملت، رازی و هم اکنون تعاون سبب شده تا گزینه ای مناسب برای عضویت در پنل های علمی همایش های بیمه باشد و ارائه دهندگان را راهنمایی کند.
بر این اساس، مظلومی در پنل «کاربرد رویکردهای دانش بنیان در توسعه رشته های بیمه ای» عضویت داشت و به قضاوت مقالات «ارائه یک سیستم دانش بنیان خبره فازی برای ارزیابی ریسک مرگ بیمه عمر»؛ «پیش بینی وقوع تقلب در بیمه های بدنه اتومبیل با استفاده از الگوریتم ماشین یادگیری»؛ «برآورد میزان اثرپذیری شاخص ضریب نفوذ از مولفه های اقتصاد دانش بنیان» و «شناسایی و رتبه بندی مولفه ها و شاخص های اینشورتک برای استارت آپ های بیمه با رویکرد دانش بنیان» پرداخت.


حضور پررنگ مدیران و کارشناسان بیمه تعاون در همایش بیمه و توسعه
در بیست و نهمین همایش بیمه و توسعه، مدیران و کارشناسان ستادی و شعب بیمه تعاون حضور پررنگی داشته و در تمام بخش های سخنرانی و پنل های علمی و نیز بازدید از استارت آپ های فعال در نمایشگاه حضور خود را به نمایش گذاشته و از تجربیات ارائه شده در مقالات علمی، فعالیت های نوین و گفتگوهای اثربخش بهره مند شدند.

تجلیل از جواد سهامیان مقدم، عضو هیأت مدیره بیمه تعاون به عنوان پیشکسوت صنعت بیمه

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه