// کد مطلب: ۱۴۹۵۸۵

فرودگاه پیام |

مجلس شورای اسلامی تعدیل سوخت پروازهای باربری (کارگو) را پیگیری می کند

مجلس شورای اسلامی تعدیل سوخت پروازهای باربری (کارگو) را پیگیری می کند
لینک کوتاه کپی شد

دکتر عباسی نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در بازید از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با تاکید بر پیگیری جدی مجلس برای تعدیل نرخ سوخت پروازهای کارگو گفت: تعدیل نرخ سوخت پروازهای کارگو به عنوان یکی از مهم ترین مطالبات جدی در فرودگاه بین المللی پیام است که در مجلس تلاش خواهیم کرد با نظر کارشناسان و رایزنی هایی با دستگاه های مرتبط در سطح ملی تمهیداتی برای قرار دادن آن در بودجه سال آینده و برنامه هفتم توسعه اندیشیده شود.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، علیرضا عباسی نماینده مردم شهرستان های کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در دیدار با اکبر قنبرپور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در این منطقه قرار گرفت.

وی با انتقاد از وزارت جهاد کشاورزی و صمت برای تأخیر و تعلل صورت گرفته برای اجرایی سازی و تخصیص یارانه سوخت هوایی صادرات محصولات کشاورزی که در جزء (س) تبصره (8) قانون بودجه 1401 کل کشور، اعلام کرد با استفاده از ابزار نظارتی کمیسیون کشاورزی مجلس، موضوع را از دستگاه های ذیربط پیگیری خواهد کرد.

عباسی در این ديدار ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در اين منطقه گفت رشد و پیشرفت منطقه ویژه اقتصادی پیام به توسعه استان کمک شایانی می‌کند و حتما بعنوان نماینده مردم استان با سازمان هواپیمایی کشوری برای اختصاص یک شرکت هواپیمایی با هدف تقویت پروازهای مسافری از فرودگاه بین المللی پیام هماهنگی و رایزنی خواهیم کرد.

نماینده مردم البرز در مجلس موضوع معافیت مالیاتی هفت ساله مناطق ویژه اقتصادی از دیگر مواردی دانست که باید مورد پیگیری جدی قرار گیرد و خاطر نشان کرد که حل این موضوع باعث حمایت از تولید، جذب هر چه بیشتر سرمایه گذاران، رشد اشتغال و تولید اجرایی خواهد شد.

در ابتدای برنامه، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی از تعدادی از شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام بازدید کرد.

مجلس شورای اسلامی تعدیل سوخت پروازهای باربری (کارگو) را پیگیری می کند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه