// کد مطلب: ۱۴۹۵۵۶

بیمه ایران |

آیین گرامیداشت هفته بسیج و تقدیر از بسیجیان نمونه در بیمه ایران برگزارشد

لینک کوتاه کپی شد

آیین گرامیداشت هفته بسیج و تقدیر از بسیجیان برتر با حضور حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل ، سید علیرضا سادات میر و مهدوی اعضای هیات مدیره ، حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا مهدوی ارفع ، سردار سنای راد معاون سیاسی ستاد مشترک و معاونین ومدیران ستادی و اجرایی و جمعی از کارکنان بیمه ایران در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی بیمه ایران برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، در این آیین طهماسبی فرماند حوزه بسیج شهدای بیمه ایران ضمن تبریک هفته بسیج ، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص بسیج در جامعه، اظهار داشت : بسیج همیشه در همه عرصه های جهادی کشور پیشگام بوده و بعنوان یک فرهنگ و ارزش واقعی برای پویایی انقلاب و کمک به مردم و پیشرفت کشور تلاش نموده است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا مهدوی ارفع و سردار سنایی راد طی سخنانی با بیان اینکه در عصر حساس و سرنوشت ساز کنونی باید بتوانیم دوست و دشمن را بشناسیم، نهج البلاغه را چراغ راهنما قرار داده و آن را معیار و میزان سنجش اعمال و برنامه هایمان قراردهیم ، به اهمیت و نقش بسیج در جامعه پرداختند.

گفتنی است در پایان این مراسم ، اسامی برندگان مسابقات فرهنگی و ورزشی هفته بسیج اعلام گردید و همچنین با اهدای لوح تقدیر به بسیجیان نمونه و فعال در حوزه های مختلف، از تلاش و فعالیت آنها قدردانی شد.

آیین گرامیداشت هفته بسیج و تقدیر از بسیجیان نمونه در بیمه ایران برگزارشد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه