// کد مطلب: ۱۴۷۹۰۲

بیمه تعاون |

همایش مدیران ستادی و شعب بیمه تعاون برگزار شد

همایش مدیران ستادی و شعب بیمه تعاون برگزار شد
لینک کوتاه کپی شد

مدیران ستادی و شعب بیمه تعاون برای بررسی عملکرد و برنامه ریزی برای تحقق اهداف پنج ماهه باقی مانده از سال 1401 نشست مشترک برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون ، در این همایش که با حضور تمام مدیران شعب و ستادی در محل هتل سیمرغ تهران برگزار شد، یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیان داشت: «در حال حاضر در 6 استان شعبه نداریم که دلایل آن ضریب بالای خسارت آن استان هاست، لکن با توجه به ضرورت خدمت به بیمه گذار بنا داریم باجه هایی را در این استان ها تأسیس کنیم».
وی ادامه داد: «همچنین با توجه به ضرورت کیفی گرایی شعب، چنانچه فعالیت مطلوبی را شاهد نباشیم، شعب را به باجه تقلیل داده و فعالیت شعبه را به سایر شهرهای مورد نیاز هدایت می کنیم».
مظلومی اضافه کرد: «با توجه به ضرورت کنترل فعالیت مطلوب شرکت، هر کدام از شعب که نسبت خسارات بالایی داشته باشند را مورد بررسی قرار می دهیم و با شناسایی علل آن، اقدامات پیشگیرانه برای عدم تکرار آن در تمام شعب انجام خواهیم داد».
مدیرعامل شرکت بیمه تعاون در ادامه بیان داشت: «با عنایت به شرایط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور، نمی توانیم صرفاً به یک رشته بیمه ای، یک بیمه گذار خاص، یک نماینده یا کارگزار و... وابستگی داشته باشیم و بر این اساس نیاز است تا استراتژی تنوع را به جای تمرکز به کار بگیریم».
مظلومی در ادامه تأکید کرد: «سرعت پرداخت خسارت نیز برای ما بسیار مهم است و اگر حتی یک نفر گزارش شکایتی را در شرکت ثبت کند، سریعاً واحد امور مشتریان نسبت به شناسایی دلایل شکایت و برطرف کردن آن اقدام کرده و تلاش می کنیم که دلیلی برای تأخیر در روند پرداخت خسارت باقی نگذاریم».
مدیرعامل بیمه تعاون افزود: «برای تقویت ارتباط ستاد با شعبه، تماس ها را اندازه گیری کردیم و ضرورت دارد که این روند در شعب نیز فعال سازی شود تا بتوانیم ضریب پاسخگویی را به مراتب افزایش دهیم».
وی در ادامه اظهار داشت: «استراتژی جانشین پروری را باید مورد توجه قرار دهیم و برای این مهم نیاز است تا نیروی انسانی با کیفیت جذب شود».
در ادامه ابراهیم نوروزی، مدیر امور شعب و استان های بیمه تعاون با ارائه آمار عملکردی شعب در بازه زمانی 7 ماهه نخست سال 1401 مطرح ساخت: تاکنون 60 درصد بودجه در نظر گرفته شده را توانسته‌ایم محقق کنیم.
همچنین رشته مسئولیت با 81 درصد و زندگی با 70 درصد، بیشترین سهم در تحقق بودجه در نظر گرفته شده خود را توانسته اند ایفا کنند.
مریم سلماسی، مدیر ریسک و توسعه سازمان دیگر مدیری بود که در این نشست به بیان گزارش پرداخت و اظهار داشت: «در شرکت بیمه تعاون ، شاخص ها به صورت دوسالانه کنترل و بازنگری می شوند».
مدیر ریسک و توسعه سازمان همچنین مطرح ساخت: «برنامه داریم تا در کنار جذب نماینده، کیفیت نماینده را نیز مد نظر قرار دهیم که بر این اساس، استراتژی توسعه در شبکه فروش را شاهد باشیم».
سلماسی اضافه کرد: «در حوزه مسئولیت اجتماعی نیز بنا داریم زیرساختی را برای تخصیص حق بیمه به کودکان کار در نظر بگیریم».
وی همچنین بیان داشت: «از دیگر اقدامات نیز کتابچه ای است که برای کدهای رفتاری کارکنان بیمه تعاون در نظر گرفته ایم».

همایش مدیران ستادی و شعب بیمه تعاون برگزار شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه