// کد مطلب: ۱۴۷۷۷۵

بیمه تعاون |

مراسم معارفه مدیر جدید شعبه البرز بیمه تعاون برگزار شد

مراسم معارفه مدیر جدید شعبه البرز بیمه تعاون برگزار شد
لینک کوتاه کپی شد

با حضور مدیر امور شعب و استان های بیمه تعاون، مراسم معارفه مدیر شعبه البرز این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون ، مسعود مجیدی به عنوان مدیر جدید شعبه البرز بیمه تعاون انتخاب شد.
وی از آبان 1386 با حضور در شرکت بیمه پارسیان، فعالیت بیمه ای را آغاز کرده و سپس از سال 1391 مدیر استان لرستان بیمه کارآفرین شدم و تا خرداد 1393 نیز در این کسوت مشغول فعالیت بوده است.
مجیدی سپس تا شهریور 1395 به عنوان مدیر استان همدان بیمه «ما» فعالیت کرده و پس از آن به عنوان مدیر استان البرز بیمه معلم منصوب شده و از سال 1397 تا پیش از ورود به بیمه تعاون نیز مدیر شعبه مرکزی بیمه مشغول فعالیت بوده است.
مدیر جدید شعبه البرز بیمه تعاون دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی بوده و در خصوص شعبه تحت مدیریتش مطرح می کند: «در حال حاضر 23 نماینده در این شعبه مشغول فعالیت هستند و برنامه های اخص بنده این است که بر روی رشته بیمه های زندگی متمرکز شوم و فروش در این رشته را تقویت کنم».
مجیدی اضافه کرد: «همچنین آموزش نماینده ها بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد گرفت که در این راستا جلسات آموزشی در بازه زمانی هر دو هفته یکبار طراحی شده است».
مدیر شعبه البرز بیمه تعاون ادامه داد: «همچنین در راستای آیین نامه 96 بنای افزایش نماینده داشته و برای مشتریان ممتاز نیز برنامه های ویژه ای داریم».
گفتنی است پیش از این مدیریت شعبه البرز بر عهده «مجید ارجمند» بوده است که او هم اکنون به عنوان مدیر شعبه غرب استان تهران مشغول فعالیت است.

مراسم معارفه مدیر جدید شعبه البرز بیمه تعاون برگزار شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه