// کد مطلب: ۱۴۷۶۸۶

بیمه تعاون |

آغاز مسابقات سوپرلیگ کاراته با حضور تیم بیمه تعاون

آغاز مسابقات سوپرلیگ کاراته با حضور تیم بیمه تعاون
لینک کوتاه کپی شد

سوپر لیگ کاراته آقایان و بانوان از آبان 1401 در استان تهران و با حضور تیم بیمه تعاون برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، جلسه سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته با نمانیدگان تیم های حاضر در سوپر لیگ سبک های کنترلی آقایان در فدراسیون کاراته و با حضور وحید مومنی دبیر فدراسیون و مسئولین سازمان لیگ برگزار شد.
در این جلسه در خصوص فرایند و نحوه برگزاری این رقابت بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد هفته اول این مسابقات در بخش آقایان 16 و بانوان 17 آبان برگزار شود.
هفته دوم این مسابقات 7 و 8 دی، هفته سوم 28 و 29 دی، هفته چهارم 19 و 20 بهمن، هفته پنجم 3 و 4 اسفند و هفته پایانی نیز 11 و 12 اسفند برگزار می شود.
تیم های حاضر در سوپر لیگ آقایان به شرح زیر هستند:
1.تیم دانشگاه آزاد 2.تیم پاس فراجا 3.تیم بیمه تعاون 4.تیم رعد پدافند هوایی ارتش 5.تیم آوای رزم 6.تیم کان ذن ریو 7.تیم عقاب

گفتنی است در شهریور 1401، بهمن عسگری، کاراته کای بیمه تعاون موفق به دریافت مدال نقره مسابقات کاراته‌وان باکو شده و در مهر 1401 نیز مهدی خدابخشی و مرتضی نعمتی موفق به اخذ مدال های طلا و برنز لیگ‌جهانی کاراته وان سری آ که در ترکیه برگزار شد، شدند.
قابل ذکر است که در شهریور 1396 و با حضور افرادی چون محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته، شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته مردان ایران، اعضای کادر فنی و قهرمانان و مدال آوران جهانی و آسیایی کاراته ایران، تیم ورزشی کاراته شرکت بیمه تعاون معارفه شد.
یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون در این معارفه اعلام کرد که «با توجه به جایگاه والای ورزش در جامعه و لزوم سالم سازی فعالیت جوانان، بنگاههای اقتصادی می توانند حمایتهای خود از ورزش قهرمانی و پرورش استعدادها را یکی از اهداف مهم فعالیتهای خود قرار دهند. بازتاب مثبت حضور بنگاههای اقتصادی در این عرصه نهایتا منجر به پیشرفت ورزش کشور خواهد شد».
چندماه بعد و در اسفند 1396، در هفته پایانی سوپرلیگ کاراته، با کسب 42 امتیاز، موفق به قهرمانی مسابقات سوپر لیگ کاراته بانوان کشور شد.
حمایت های بیمه تعاون از ورزش کاراته نظیر حمایت از فینال شانزدهمین دوره مسابقات سوپر لیگ کاراته آقایان سبب شد تا در بهمن 1400 و در خلال مراسم تجلیل از مربیان برتر کاراته ایران، سیدحسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته ج.ا.ا از یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون به دلیل «خدمات ارزشمند و صادقانه به رشته ورزشی کاراته» تقدیر کرد.

آغاز مسابقات سوپرلیگ کاراته با حضور تیم بیمه تعاون

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه