// کد مطلب: ۱۴۷۳۲۲

مهران مدیری

واکنش توئیتری ها به اظهارات جدید «مدیری» و «رکابی» + فیلم

واکنش توئیتری ها به اظهارات جدید «مدیری» و «رکابی» + فیلم
لینک کوتاه کپی شد

مهران مدیری ضمن انتشار ویدیویی در اینستاگرام خود، از اظهارات گذشته خود عقب نشینی کرد و گفت: فضای مجازی باعث می‌شود که درباره خودمان، اتفاقات و آدمها دچار اشتباه شویم. هرکسی در ایران رشد کرده عاشق وطن و تمامیت ارضی آن است.

در جریان وقوع اتفاقات اخیر در کشور بعضی ها بودند که علیرغم سال ها نمک خوردن بر سفره انقلاب و برخورداری از مواهب آن، به راحتی نمکدان شکسته و مرعوب دروغ های معاندان و بدخواهان شدند و گفتند آنچه را که نباید می گفتند.

در این میان اظهارات جنجالی مهران مدیری و اقدام ناشایست الناز رکابی توجه برخی را جلب کرده و واکنش هایی را نیز به همراه داشت، از این رو پس از انتشار فیلم بازگشت آنها و ابراز پشیمانی شان، توجهات حول محور این پشیمانی شکل گرفت و واکنش هایی بروز یافت که برخی از آن ها را در زیر می خوانیم.

واکنش‌ها به اظهارات امروز مهران مدیری و عذرخواهی الناز رکابی عضو تیم ملی سنگنوردی زنان ایران از کاهش حجابش در فینال مسابقات، واکنش های مختلفی را در فضای مجازی در پی داشت به نحوی که بسیاری از کاربران، در توئیت های متعدد از این اظهارات استقبال کرده و آن را رسوایی بزرگ برای دروغ پردازان و دشمنان مردم ایران نامیدند.

فیلم



بنابراین گزارش، بر آن شدیم تا تعدادی از این اظهارنظرها را از فضای توئیتر استخراج و به سمع و نظر مخاطبین گرامی خبر24 برسانیم. خواندن این توئیت ها خالی از لطف نیست.


تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه