// کد مطلب: ۱۴۷۲۷۰

علی دایی | حواشی علی دایی | اخبار علی دایی | اقدامات خیرخواهانه علی دایی

دعوت از علی دایی ربای رفتن به اردبیل | علی دایی به خانه اسرا پناهی دعوت شد

دعوت از علی دایی ربای رفتن به اردبیل | علی دایی به خانه اسرا پناهی دعوت شد
لینک کوتاه کپی شد

تشکل‌های دانش‌آموزی و دانشجویی طبق نامه‌ای از علی دایی دعوت کردند تا به اردبیل و به خانه اسرا پناهی برود.

به گزارش طلانیوز؛ علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان است که دو دختر به نام های دنیز و نورا دارد. دنیز دایی دختر یزگ علی دایی است که در انگلیس ودر کنار مادرش زندگی میکند. شاید کمتر کسی فکرش را می کرد که دختر علی دایی اسطوره فوتبال ایران، روزی به یک بلاگر فعال در حوزه فضای مجازی بدل شود. تا مدت ها پیش حتی کسی نام دنیز دایی را هم نشنیده بود. اما او این روزها آنچنان در فضای مجازی پر رنگ ظاهر شده که حتی شاید برای پدرش هم باور نکردنی باشد. البته که بعد از مصاحبه جنجالی علی دایی و انکار کردن همسر اولش، ظاهرا حضور او در فضای مجازی بیشتر شده است.

جمعی از تشکل‌های دانشجویی و دانش‌آموزی استان اردبیل در نامه‌ای به علی دایی، از وی دعوت کردند تا با حضور در منزل اسرا پناهی، صحت و سقم ادعاهای مطرح‌شده دایی در خصوص دانش‌آموز اردبیلی بررسی شود.

متن نامه تشکل‌های دانشجویی و دانش‌آموزی استان اردبیل به شرح زیر است:

«حضور همشهری مردمی، عزیز و افتخارآفرین، جناب آقای علی دایی؛

با سلام؛ رسانه‌ای شدن خبر همدردی شما در خصوص ضرب و شتم و ریختن خون یکی از دختران شهرمان اردبیل (که به عقلانیت، حرفه‌ای‌گری، عدم عضویت در هیچ فرقه و گروهی اذعان دارید) باعث تعجب‌مان شد. با کمال احترام، دعوت می‌کنیم با حضور در منزل دانش‌آموز مورد ادعا، ضمن بررسی صحت و سقم قضیه، نسبت به هزینه‌ای که برای میهن عزیزمان تحمیل کردید، پاسخ‌گو باشید.

بدیهی است در صورت اثبات ادعای شما، تشکل‌های دانشجویی و دانش‌آموزی زادگاهتان، هم‌صدا با شما تا احقاق حق کامل این دانش‌آموز، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.»

دعوت از علی دایی ربای رفتن به اردبیل | علی دایی به خانه اسرا پناهی دعوت شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه