// کد مطلب: ۱۴۷۱۵۱

بیمه تعاون |

روند مثبت فعالیت در رشته درمان بیمه تعاون ادامه دارد

روند مثبت فعالیت در رشته درمان بیمه تعاون ادامه دارد
لینک کوتاه کپی شد

در شش ماهه نخست سال 1401، بیمه تعاون، سهم بیست درصدی از فروش را در رشته درمان و در بین شرکت های بیمه ای به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون ، با بررسی های صورت گرفته از سهم فروش در رشته درمان شرکت های بیمه ای، مشخص شد که شرکت بیمه تعاون در بین شرکت های بیمه ای در بازه زمانی شش ماهه نخست سال 1401، موفق به سهم بیست درصدی شده است.
این شرکت همچنین موفق شده است تا در شهریور ماه سال 1401، از سبد فروش محصولات خود، 12 درصد را در رشته درمان به ثبت رساند.
گفتنی است که در مجموع، 16 شرکت بیمه در نیمه نخست سال بالغ بر 22 هزار و 921 میلیارد تومان بیمه درمان صادر کرده‌اند.
ایستاده بر مدار تعادل
گزارش ها همچنین تأکید می کند که در فصل بهار نیز بیمه تعاون با اختصاص 29 درصد از کل پرتفوی خود به رشته درمان، در رتبه‌ی پنجم قرار داشته و این بیمه‌گر بر مدار تعادل و بهینه‌سازی پرتفوی خود حرکت می‌کند.
بر این اساس سهم رشته درمان از خسارت پرداخت شده طی سه ماه نخست امسال در شرکت بیمه تعاون 41 درصد بوده است.
نظر مدیران بیمه تعاون درباره بیمه درمان چیست؟
یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت معتقد است که: «بیمه تکمیلی انفرادی برخلاف بیمه های درمان گروهی صنعت بیمه، زیان ده نخواهد بود» و «بیمه درمان انفرادی یکی از محصولات استراتژیک ما به شمار می رود»؛ همچنین «صدور این بیمه نامه نیز به صورت آنلاین است».
مریم قندور، مدیر امور نمایندگان و کارگزاران نیز مطرح می کند که «بیمه نامه های درمان انفرادی و توقف کسب و کار ناشی از ایپدمی این شرکت از طریق سایت دکتر بیمه به صورت غیرحضوری قابل فروش است و بیش از 50 درصد بیمه درمان انفرادی شرکت نیز از این طریق فروخته می شود؛ همچنین هر بیمه گزار خسارت دیده بیمه تعاون، کمتر از یک ماه در بیمه های درمان، خسارت خود را دریافت خواهد کرد».

روند مثبت فعالیت در رشته درمان بیمه تعاون ادامه دارد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه