// کد مطلب: ۱۴۶۷۵۶

بیمه تعاون |

«کارت هدیه» بیمه تعاون، محصولی نوآورانه و منحصر به فرد در صنعت بیمه کشور

«کارت هدیه» بیمه تعاون، محصولی نوآورانه و منحصر به فرد در صنعت بیمه کشور
لینک کوتاه کپی شد

کارت هدیه که پیشتر به عنوان محصول انحصاری نظام بانکی شناخته می شد، این روزها دامنه وسیع تری پیدا کرده است. در این میان، چند شرکت بیمه نیز به بازار عرضه این محصول ورود کرده اند که یکی از آنها شرکت بیمه تعاون است.

به گزار روابط عمومی بیمه تعاون به نقل از پایگاه خبری خرد و کلان، ایده «هدیه دادن با حق انتخاب» مدتهاست که در جامعه ما رواج مناسبی پیدا کرده است، به طوری که هدیه گیرنده می تواند از میان چند محصول یا کالای موجود، هر کدام را که متناسب نیاز یا سلیقه اوست، انتخاب کند.

کارت های هدیه بانکی به مثابه پول غیرفیزیکی، این امکان را به گیرنده کارت می دهند که علاوه بر فروشگاه های فیزیکی، از فروشگاه های مجازی نیز خرید کنند، اما در چنین مواقعی، خرید بیمه نامه به عنوان یک کالای ضروری برای خانواده، کمتر مورد استقبال قرار می گیرد.

تولید و عرضه کارت هدیه خرید بیمه نامه، نه تنها می تواند نوعی فرهنگ سازی برای توجه به خرید خدمتی با عنوان «بیمه» باشد، بلکه قدرت انتخاب دریافت کننده آن را نیز حفظ کرده و عین حال، نقدینگی را به سوی یک کالای غیرمصرفی هدایت می کند.

شرکت بیمه تعاون ، کارت هدیه خرید بیمه نامه را از ابتدای سال 1401 و با هدف ارائه یک محصول جدید و نوآورانه و مبتنی بر ترغیب بیشتر مردم به بهره مندی از خدمات بیمه ای ارائه کرده است. عرضه این کارت هدیه سبب شد تا شرکت بیمه تعاون نیز به جای خرید و هدیه دادن کالاهایی که ارزش مقطعی دارند، به نمایش محصولات خود اقدام کرده و زمینه توسعه فرهنگ خرید بیمه نامه را نیز فراهم آورد.

پیش از این، دو شرکت بیمه ای دیگر نیز اقدام به صدور کارت هدیه خرید بیمه نامه کرده بودند که البته مکانیسم فعالیت آنها به صورت کامل با اقدامی که توسط شرکت بیمه تعاون صورت پذیرفت، متفاوت است. کارت های هدیه خرید بیمه نامه شرکت بیمه تعاون این قابلیت را دارند که با مبالغ متفاوت و بدون هیچ گونه محدودیتی برای تمام رشته های بیمه ای مورد استفاده قرار بگیرند.

این کارت ها تا کنون با مبالغ 200 هزار تومان، 400 هزار تومان، 500 هزار تومان، یک میلیون تومان و 2 میلیون تومان تولید شده است.

استراتژی بیمه تعاون این است که بتواند از کارت های هدیه به عنوان یک محصول بیمه ای قابل ارائه همچون کارت های هدیه بانکی استفاده کرده و این فرهنگ را در میان عموم مردم جای بیاندازد که می توانند به عنوان هدیه، از کارت های خرید بیمه نامه استفاده کنند.

شرکت بیمه تعاون تا کنون برای گسترش فرهنگ بهره مندی از کارت های خرید بیمه نامه، در مناسبت هایی نظیر عید نوروز و روز خبرنگار از آنها استفاده کرده و بنا دارد در مناسبت های آتی همچون روز بیمه و شب یلدا نیز با اهدای این کارت ها به عنوان هدیه، در مسیر گسترش فرهنگ بهره مندی از محصولات بیمه ای گام بردارد.

این محصول به صورت ویژه به سازمان ها و نهادها توصیه شده و آنها می توانند در مناسبت های گوناگون برای هدیه دادن به کارکنان و ذی نفعان خود؛ از کارت های خرید بیمه نامه استفاده کنند. اهدای کارت های خرید بیمه نامه بیمه تعاون سبب شده است تا خانواده ها بیش از پیش با خدمات بیمه ای آشنا شده و دریافت کنندگان این کارت ها، به منظور استفاده از مزایای کارت، با نظام بیمه ای، خارج از چارچوب بیمه نامه شخص ثالث اجباری، آشنا شوند.

«کارت هدیه» بیمه تعاون، محصولی نوآورانه و منحصر به فرد در صنعت بیمه کشور

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه