// کد مطلب: ۱۴۶۶۷۶

مدیرعامل بانک صادرات ایران:

بانک صادرات ایران برای تقویت ظرفیت‌های اقتصادی استان همدان همکاری خواهد کرد

بانک صادرات ایران برای تقویت ظرفیت‌های اقتصادی استان همدان همکاری خواهد کرد
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل بانک صادرات ایران در دیدار با فعالان اقتصادی استان همدان گفت: ظرفیت‌های کشاورزی، صنعتی، جاذبه‌های گردشگری و واقع شدن در مسیر ترانزیتی غرب کشور، قابلیت‌های فراوانی برای افزایش سهم استان همدان از تولید ناخالص ایجاد کرده و بانک صادرات ایران با استفاده از طرح‌ها و محصولات نوین و توانمندی‌های بالقوه خود، از برنامه‌های توسعه‌ای واحدهای تولیدی و اقتصادی این استان بیش از پیش حمایت خواهد کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سید ضیاء ایمانی در این سفر که با همراهی ایرج نیک‌اختر، مشاور مدیرعامل و معاون اعتبارات و سیدکاظم مرتضوی اسکویی، معاون شعب بانک صادرات ایران انجام شد، رویکرد جدی بانک مبتنی بر طراحی محصولات و خدمات متناسب با نیاز مشتریان را خاطرنشان کرد و افزود: بانک صادرات ایران بر پاسخگویی حداکثری به نیازهای مشتریان تاکید دارد و به همین منظور محصولات و خدمات متنوعی را با هدف ایجاد ارزش افزوده حداکثری برای متقاضیان طراحی و روانه بازار کرده است.
ایمانی در دیدار با فعالان اقتصادی و مدیران واحدهای تولیدیی با اشاره به همجواری این استان با استان‌های کرمانشاه، کردستان، لرستان، قزوین، مرکزی و زنجان و زیرساخت‌های فرهنگی و گردشگری و همچنین صنایع دستی، برای افزایش توان خدمت‌رسانی بانک صادرات ایران به اقتصاد و رونق بیشتر کسب و کار در این استان اعلام آمادگی کرد.
وی با اشاره به این که این استان در تولید برخی محصولات کشاورزی دارای رتبه اول در کشور است، حجم تولید و صادرات سایر تولیدات زراعی و باغی این استان را نیز مورد اشاره قرار داد و یکی از ماموریت‌های نظام بانکی را حمایت از بخش کشاورزی عنوان و افزایش توان تسهیلات‌دهی و استفاده از محصولات و خدمات نوین بانک صادرات ایران برای ارتقا و توانمندسازی اقتصاد مردم استان همدان را مورد تاکید قرار داد.
وی همچنین در این سفر از مجتمع صنایع تبدیلی غذایی «بهفام بهار» همدان بازدید و با مدیران این شرکت دیدار و راهکارهای بانک صادرات ایران برای کمک به ارتقای تولیدات آن را متذکر شد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در این سفر از شعب این بانک در شهرستان‌های فامنین، رزن، کبودرآهنگ، لالجین و بهار بازدید کرد و بر ارائه خدمات مطلوب متناسب با خواسته و نیاز مشتریان تاکید کرد.

بانک صادرات ایران برای تقویت ظرفیت‌های اقتصادی استان همدان همکاری خواهد کرد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه