// کد مطلب: ۱۴۶۱۰۴

آریاساسول

حضور آریاساسول در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست

حضور آریاساسول در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست
لینک کوتاه کپی شد

ایران پلاست، مهم‌ترین گردهمایی تولید‌کنندگان و فعالان حوزه پتروشیمی و مواد پلیمری است که فرصت مناسبی برای بهبود فضای کسب و کار شرکت‌ها در آن فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، محمدرضا حیدرزاده در خصوص حضور پُررنگ آریاساسول در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نام‌گذاری شده است، با تمام توان برای حمایت از تولید داخل در این نمایشگاه حضور سازنده خواهیم داشت تا قدرت فرزندان ایران‌زمین را در خط مقدم جبهه اقتصادی به جهانیان نشان دهیم.
وی با اشاره به این‌که نمایشگاه ایران پلاست مهم‌ترین گردهمایی تولید‌کنندگان و فعالان حوزه پتروشیمی و مواد پلیمری است که فرصت مناسبی برای بهبود فضای کسب و کار شرکت‌ها در آن فراهم شده گفت: شرکت پلیمر آریاساسول تولید کننده با کیفیت‌ترین انواع پلی‌اتیلن سبک، سنگین و متوسط در جهان است که علاوه بر تامین بخش زیادی از نیاز کشور بیش از 80درصد از محصولاتش را صادر می‌کند.
لازم به ذکر است که شرکت پلیمر آریاساسول با بیش از 2500 نیروی کار شاغل، دارای بالاترین رتبه اعتباری بلندمدت در اقتصاد ایران و سازمانی رقابتی در کلاس جهانی با سودآوری پایدار و سرآمد در ایمنی، رعایت حقوق مشتری، حسابرسی و مدیریت دارائی‌های فیزیکی است.
گفتنی است شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در تاریخ 30 شهریور الی 2 مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود و شرکت پلیمر آریاساسول در سالن 38 غرفه شماره 2021 میزبان مراجعه کنندگان عزیز خواهد بود.

حضور آریاساسول در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه