// کد مطلب: ۱۴۵۳۰۳

در راستای ابلاغ دستورالعمل طرح‌های نوین بیمه‌ای منتشر شد؛

دومین فراخوان جذب ایده های نوین

دومین فراخوان جذب ایده های نوین
لینک کوتاه کپی شد

شرکت بیمه حافظ، پیرو نخستین فراخوان جذب ایده‌های نوین خود با رویکرد ثمربخشی بیشتر ایده‌های مذکور دستورالعمل طرح‌های نوین بیمه‌ای را ابلاغ و دومین فراخوان جذب ایده‌های نوین را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه حافظ، این شرکت در مرحله نخست جهت شناسایی و حمایت از نوآوران و صاحبان ایده‌های نوین و به منظور بهره‌مندی از توانمندی‌ها و استعدادهای خلاق صنعت بیمه، اقدام به فراخوان جذب طرح‌های نوین بیمه ای کرد.
شایان ذکر است، شرکت بیمه حافظ در راستای جذب و به ثمر رسیدن ایده‌های نوین یاد شده، دستورالعمل طرح‌های نوین بیمه‌ای در سطح شرکت ابلاغ و اقدام به انتشار دومین فراخوان جذب ایده‌های نوین کرد.
پویایی و نوآوری از مولفه‌های مهم خط مشی ترسیم شده بیمه حافظ است که بر اساس آن، جذب ایده‌های نوین با هدف حمایت و توانمندسازی خلاقیت‌های نوآورانه فعالان و متخصصین صنعت بیمه، کمک به ارتقای نقش نخبگان در توسعه صنعت بیمه با خلق محصولات جدید و تسریع در تبدیل ایده‌ها و نظرات به محصول و تجاری‌سازی آنها را در قالب فراخوان به اطلاع می‌رساند .
شرکت‌ها، افراد خلاق، مبتکر و ایده‌پرداز صنعت بیمه می‌توانند، پیشنهادات و نظرات خود را به آدرس ایمیل idea@hafezinsurance.ir ارسال کرده و یا با شماره تلفن 45653-021 داخلی 511 تماس حاصل فرمایند.

دومین فراخوان جذب ایده های نوین

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه