// کد مطلب: ۱۴۴۹۲۸

بیمه ایران |

اولین نشست هم اندیشی مشترک صف و ستاد در بیمه ایران

لینک کوتاه کپی شد

اولین نشست هم اندیشی مشترک مدیران و کارشناسان واحدهای اجرایی استان تهران (صف و ستاد بیمه ایران) ، در چند بخش و به شکلی متفاوت، بر اساس برنامه ریزی معاونت حقوقی و هماهنگی امور استانها، شعب و نمایندگی ها و با محوریت اداره کل هماهنگی امور استانها و شعب و همکاری مدیریت های آموزش و پژوهش، امور منابع انسانی و مدیریت شعب استان تهران با حضور معاونین، تعدادی از مدیران ستادی و شماری از کارشناسان شعب شرکت روز چهارشنبه دوم شهریور ماه سال جاری، در محل باشگاه ایران زمین برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، در این نشست ، عبدالصمد خدامی معاون حقوقی و هماهنگی امور استانها، شعب و نمایندگی ها ، ضمن برشمردن اولویت های اداره کل شعب استان تهران و مدیر جدید آن مجموعه، هدف از برگزاری هم اندیشی را ، حل مسئله با رویکردی تازه و مبتنی بر دانش روز مدیریت برشمرد و با تشریح روش های علمی تصمیم گیری و حل مسئله ، این روش ها را مهارتی اساسی و از مسئولیت های روزمره مدیران اجرایی برشمرد و حل مسئله را منطبق با مفهوم گره گشایی از کار دیگران و خود ، در آموزه های دینی و منشاء خیر و برکت برای سازمان و مردم و توسعه و تعالی برای کارکنان برشمرد.
بر اساس این گزارش ، در این مراسم ، منصور امیری سرپرست اداره کل هماهنگی امور استانها و شعب ،رئوس برنامه های مراسم را اعلام نمود ، سپس قاسم رمضان پور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع، حسین روحی سرپرست اداره کل امور منابع انسانی، حمید رضا بحیرائی سرپرست اداره کل امور نمایندگان، رسولی دبیر کمیته وصول مطالبات، ضمن عرض خداقوت به مناسبت برگزاری موفق مجمع سالانه شرکت، رئوس برنامه ها و ملاحظات حوزه خود را با محوریت واحدهای اجرایی تشریح کردند.

در آغاز این مراسم نیز، معارفه جمالی نژاد سرپرست اداره کل شعب استان تهران با مدیران تمامی شعب اجرایی تهران و کارشناسان همراه، در فضایی صمیمی صورت گرفت.

جمالی نژاد نیز، طی سخنان کوتاهی، ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت، از استقبال گرم حاضرین تشکر و قدردانی نموده و اهم برنامه های خود را اعلام کرد.

شایان ذکر است که برای برگزاری این کارگاه آموزشی، ابتدا مدیریت هماهنگی امور شعب طی مکاتبه با واحدهای اجرایی استان تهران، نقطه نظرات آنان را پیرامون مسائل کاری، جمع آوری و دسته بندی نموده و بعنوان دستور کار 5 کارگروه با عناوین نمایندگی ها، پشتیبانی، منابع انسانی، فنی و خسارت برخط و فن آوری اطلاعات اعلام نمود و نشست همفکری کارگروه ها در محوطه حیاط باشگاه و در فضایی مفرح و صمیمی برگزار گردید که علاوه بر تفاوت از لحاظ روش و فضای غیر اداری برنامه، نکته جالب دیگر آن حضور همزمان برخی از معاونین و مدیران ستادی، مدیران شعب اجرایی استان تهران و حضور یک کارشناس از تمام واحدهای اجرایی بود و فضای برگزاری نشست، کیفیت مباحث مطروحه و نحوه تعامل حاضرین که فارغ از جایگاه سازمانی و همگی صرفاً با عنوان ارزشمند کارشناس در فضایی دوستانه و صمیمی برای بحث پیرامون مسائل واقعی شعب در کنار هم قرارگرفته بودند جلب توجه نمود و مورد استقبال همه حاضرین قرار گرفت.

در انتهای مباحث گروهی، گزارش نهایی و پیشنهادهای کارگروه ها در حضور مدیرعامل شرکت در فضایی بانشاط مطرح و مقرر شد به طریق مقتضی مورد پیگیری قرار گیرد.

سپس مدیرعامل شرکت ضمن عرض خداقوت و تبریک برگزاری موفق مجمع به همه همکاران و تشکر از زحمات مدیران و کارکنان سابق شرکت، تبریک به آقای جمالی نژاد و تأکید بر اهمیت شعب استان تهران برای شرکت، بحث کارشناسی، در فضایی دوستانه و همدلانه را زمینه ساز خیر و برکت برای شرکت دانست و از حضور و مشارکت همکاران کارشناس در کارگروه های حل مسئله استقبال نموده و خواستار پیگیری جدی موارد مطرح شده گردید.

در این نشست همچنین، معاونین فنی و برنامه ریزی و نوآوری در سخنان کوتاهی از حضور در جمع شاداب همکاران شعب استان تهران اظهار خرسندی و آمادگی خود را برای بذل هرگونه همکاری اعلام نمودند.

سپس علیرضا صالحی از مدیران خوشنام و بازنشسته شرکت در جمع حاضرین خاطراتی از دوران خدمت خود بیان نمودند که مورد توجه همکاران حاضر قرار گرفت.

در انتهای برنامه نیز دکتر مجتبی مالکی عضو هیأت علمی دانشگاه و صاحب نظر در حوزه مدیریت رفتار و کسب و کار سخنانی تحت عنوان نشاط سازمانی ایراد نمود که مطالب وی نیز مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

اولین نشست هم اندیشی مشترک صف و ستاد در بیمه ایران

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه