// کد مطلب: ۱۴۴۸۶۳

بیمه تعاون:

سوپرلیگ کاراته همراه با بیمه تعاون

سوپرلیگ کاراته همراه با بیمه تعاون
لینک کوتاه کپی شد

رئیس سازمان لیگ کاراته گفت: مرحله اول مسابقات سوپرلیگ کاراته از نیمه دوم شهریور آغاز می شود و مراحل بعدی را در ۶ ماه برگزار می کنیم.

سعید خرمی، رئیس سازمان لیگ کاراته در خصوص مسابقات برترین های کاراته گفت: 8 نفر رنکینگ کاراته وان به علاوه 4 نفر برتر مسابقات زنجان و مدال آوران آسیایی را به یزد دعوت کردیم تا مسابقات برترین‌ها را هفته آینده در این شهر برگزار کنیم. قرار است 2 نفر از این ورزشکاران در رده‌های پایه به مسابقات جهانی ترکیه اعزام شوند.
او ادامه داد: مسابقات جهانی ترکیه که در آبان ماه برگزار می‌شود مهمترین رویداد کاراته محسوب می‌شود. ما مسابقاتی هم در رده‌های پایه برای انتخابی قهرمانی آسیا برگزار می‌کنیم. مسابقه انتخابی را بین قهرمانان استان‌ها در 2 شهر زنجان و گلستان برگزار کردیم. همچنین 3 نفر اول مسابقات قهرمانان استان‌ها به علاوه 3 نفر لیگ وان، قهرمانان مسابقات قزاقستان و 2 نفر به انتخاب کادر فنی در رقابت‌های انتخابی در روز‌های 17 و 18 برای حضور در مسابقات آسیایی شرکت می‌کنند. مسابقات آسیایی کاراته در آذرماه به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود.
او در خصوص زمان برگزاری مسابقات سوپر لیگ کاراته گفت: طبق برنامه مرحله اول مسابقات سوپرلیگ را از نیمه دوم شهریور آغاز می شود و مراحل بعدی را در 6 ماه برگزار می کنیم. تاکنون 7 تیم در بخش آقایان و 8 تیم در بخش بانوان برای حضور در سوپرلیگ اعلام آمادگی کردند. ما 4 دوره قصد داشتیم که مسابقات سوپرلیگ را برگزار کنیم که به ما مجوز ندادند و 8 ماه این رقابت‌ها عقب افتاد.
او درباره اینکه مسابقات سوپر لیگ در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود، گفت: نه، مسابقات سوپر لیگ به صورت متمرکز برگزار می‌شود و به احتمال زیاد تهران میزبان این رقابت‌ها خواهد بود. بهترین‌های کاراته در این مسابقات حضور دارند. ما منتظر ماندیم تا قهرمانان لیگ وان مشخص شوند تا از آن‌ها هم در سوپرلیگ استفاده کنیم. هدفمان این است با برگزاری مسابقات مختلف تمهیدات لازم را برای تیم ملی فراهم کنیم و ورزشکاران را وارد مسابقات حرفه‌ای کنیم.
او درباره اینکه کاراته کا‌های خارجی هم در سوپرلیگ حضور دارند، گفت: بله، تیم بیمه تعاون با کاراته کای از ترکیه قرارداد بسته است و سایر تیم‌ هم به دنبال جذب کاراته کای خارجی هستند.

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون،

سوپرلیگ کاراته همراه با بیمه تعاون

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه