// کد مطلب: ۱۴۴۷۷۵

بیمه دانا/

دیدار سرزده مدیرعامل بیمه دانا از مجتمع بیمه‌ای سردارجنگل تهران

دیدار سرزده مدیرعامل بیمه دانا از مجتمع بیمه‌ای سردارجنگل تهران
لینک کوتاه کپی شد

دکتر رضا جعفری، مدیر عامل بیمه دانا ساعتی پیش ازمجتمع بیمه‌ای سردارجنگل تهران دیداری سرزده داشت.

به گزارش کانال طرفداران بیمه دانا ، مدیرعامل بیمه دانا با حضور در مجتمع بیمه ای سردار جنگل، با مراجعین در این مرکز به گفت‌وگو پرداخت و نظرات آنها را درباره روند کارهای مجتمع، اعم از صدور، پرداخت خسارت و … جویا شد.
وی سپس با کارمندان به گفت‌وگو پرداخت و جویای نظرات و پیشنهادهای آنها نیز شد.
در این بازدید وگفتگوی صمیمی، دکتر جعفری در رابطه با برنامه های اجرایی 1401سال شرکت بیمه دانا نکات مهمی را مطرح کرد که خدمت‌رسانی سریع و مطابق با استاندارد به مشتریان و ضرورت برخی تغییرات از جمله این نکات بود.
وی با تأکید بر همدلی، هم افزایی و دلبستگی سازمانی، حضور نیروهای انسانی توانمند در بیمه دانا را عامل موثر و تعیین‌کننده‌ای در رشد و پیشرفت این شرکت بزرگ بیمه‌ای برشمرد.
مدیرعامل بیمه دانا همچنین اعلام کرد: نمایندگان و شبکه فروش برای شرکت‌های بیمه اهمیت زیادی دارند و جز شریان‌های اصلی آن محسوب می‌شوند، لذا ضرورت دارد با برنامه محوری و کار تیمی، از تمامی ظرفیت‌های آنها در جهت ارتقای شاخص‌های تولید حق بیمه به درستی بهره گرفته شود.
دکتر جعفری در عین حال حفظ و بقای مشتریان و بیمه گذاران را یادآور شد و با تاکید بر توانمندسازی نیروی مجتمع و ارائه آموزش‌های لازم به آنان ابراز امیدواری کرد: گامهای مهمی در این خصوص برداشته شود.
جعفری سپس اعلام کرد: نظام‌مند‌سازی خدمت رسانی در مجتمع های بیمه‌ای با بهره‌گیری از امکانات لازم و هدایت نیروی انسانی این بخش به سمت تولید حق بیمه همراه با تقویت نظارت، از اولویت‌هایی است که باید به آن توجه جدی شود.

#دولت_جوانگرا
#ايران_قوي✌️
#دولتكارو_كرامت??
#بیمهدانامطمئنوتوانا

#بااخبارموثقصنعتبيمههمراهما_باشيد?
#طرفدارانخوببيمه_دانا

دیدار سرزده مدیرعامل بیمه دانا از مجتمع بیمه‌ای سردارجنگل تهران

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه