// کد مطلب: ۱۴۴۶۵۹

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت:

نمایشگاه خودرو روسیه فرصت خوبی برای خودروسازان ایرانی بود

نمایشگاه خودرو روسیه فرصت خوبی برای خودروسازان ایرانی بود
لینک کوتاه کپی شد

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت فرصت پیش آمده برای ارائه و عرضه خودروهای ایرانی و همچنین سازندگان قطعات خودرو در ایران را مثبت ارزیابی کرد.

منوچهر منطقی در جمع خبرنگاران حاضر در نمایشگاه صنعت تحول خودرو با اشاره به حضور ایران در نمایشگاه اتوموبیلیتی 2022 مسکو دستاوردهای حاصل از حضور در این نمایشگاه را مثبت ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه حضور ایران در بازار خودرو روسیه از سال 1380 آغاز شده گفت: نخستین محصول ارائه شده پژو 206 بود و از همان زمان بازار روسیه به قابلیت های خودروسازی ایران پی برد و ما تلاش کردیم تا شبکه سازی های مربوطه را انجام دهیم

وی استقبال صورت گرفته از طرف مسئولین و خودروسازان روسی را از محصولات ایرانی، بی نظیر و کم سابقه دانست و افزود: تلاش بر این است تا با طراحی پلتفرم های جدید و ارائه راهکارهای فناورانه در مسیر توسعه صنعت خودرو و صادرات آن گام برداریم.

منطقی با تاکید بر اینکه صادرات خودرو در سه سال اول سودی ندارد گفت: برای ورود به هر عرصه صنعتی و تجاری برندسازی اهمیت ویژه ای دارد و از طرفی همواره باید برای یادگیری با معتبرترین خودروسازان دنیا تعامل داشته باشیم.

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت با تأکید بر این که صادرات خودرو، یک سرمایه گذاری بلند مدت حداقل 3 تا 5 ساله است، گفت:: صادرات بحث بسیار پیچیده ای دارد که برای پایدار ماندن صنعت خودرو در این عرصه باید شایستگی های خود را نشان دهیم.

گفتنی است در این نشست مدیران عامل دو خودرو ساز ایران خودرو و سایپا نیز حضور داشتند و به سوالات خبرنگاران در این حوزه پاسخ دادند.

نمایشگاه خودرو روسیه فرصت خوبی برای خودروسازان ایرانی بود

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه