// کد مطلب: ۱۴۴۵۹۴

بیمه دانا:

مدیرعامل و تیم فنی بیمه دانا در چهارمین نشست جهانی تكافل و تكافل اتكایی ۲۰۲۲ دبی حضور یافتند

مدیرعامل و تیم فنی بیمه دانا در چهارمین نشست جهانی تكافل و تكافل اتكایی 2022 دبی حضور یافتند
لینک کوتاه کپی شد

دکتر رضا جعفری، به عنوان مدیرعامل نخستین شرکت بیمه‌ای کشور که با رونمایی از بیمه تکافل در هفته دولت دارای مجوز عرضه پوشش این بیمه خواهد بود، به همراه معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی و اعضای کارگروه تکافل پژوهشکده بیمه و تیم فنی شرکت بیمه دانا در چهارمین نشست جهانی تکافل و تکافل اتکایی ۲۰۲۲ و کارگاه‌های پسارویداد آن که از صبح امروز، چهارشنبه 2 شهریورماه آغاز و تا 4 شهریور در شهر دبی برگزار می‌شود، حاضر شدند.

مرکز بانکداری و اقتصاد اسلامی الهدی (CIBE) چهارمین نشست جهانی تکافل و تکافل اتکایی 2022 را به صورت حضوری و به زبان انگلیسی در شهر دبی برگزار می‌کند. همچنین کارگاه‌های پسارویداد این نشست نیز در روزهای 3 و 4 شهریور با محوریت جنبه‌های عملیاتی تکافل، تکافل اتکایی و تکافل خرد برگزار می‌شود.
گفتنی است، نشست جهانی تکافل در تلاش است تا ارزش تکافل را به عنوان بخش مهم صنعت مالی اسلامی بر اساس رشد بالقوه آن نشان دهد که بر این اساس اهداف اصلی چهارمین نشست جهانی تکافل و تکافل اتکایی، «ارائه دانشی دقیق از مزایای صنعت تکافل به منظور آماده‌سازی نیروی کار کافی»؛ «تحلیل مشکلاتی که مانع توسعه سریع تکافل و به همان نسبت مانع افزایش شمول مالی می‌شود» و «ارائه فرصت‌ها برای همکاری با صنعت تکافل، خرده بانکداران، شرکتی و شرکت‌های کوچک و متوسط اسلامی، مدیران توسعه کسب‌وکار و روسای مراکز توسعه و پژوهش» است.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا،

مدیرعامل و تیم فنی بیمه دانا در چهارمین نشست جهانی تكافل و تكافل اتكایی 2022 دبی حضور یافتند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه