// کد مطلب: ۱۴۴۵۷۳

رئیس سازمان بورس پاسخ داد؛

افزایش دوباره دامنه نوسان در فصل تابستان اعمال می‌شود؟

افزایش دوباره دامنه نوسان در فصل تابستان اعمال می‌شود؟
لینک کوتاه کپی شد

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: برنامه افزایش تدریجی دامنه نوسان همچنان برقرار است اما تغییر حتمی آن در فصل تابستان به پیشنهاد شرکت بورس تهران و فرابورس ایران وابسته است.

دکتر مجید عشقی در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص آخرین جزییات تغییر دامنه نوسان بازار سهام، اظهار کرد: تغییر دامنه نوسان با پیشنهاد شرکت بورس و فرابورس و تایید و تصمیم سازمان بورس انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: اکنون جلسات کارشناسی در مورد تغییر دوباره دامنه نوسان برگزار شده و شرکت بورس و فرابورس باید پیشنهادهای خود را در خصوص میزان افزایش دامنه نوسان و نیز دیگر جزییات آن به سازمان بورس ارائه دهند.

رئیس سازمان بورس در مورد این سوال که قرار بود دامنه نوسان بورس به صورت فصلی و یک درصدی افزایش یابد، اما تاکنون هیچ تصمیمی در خصوص تغییر دامنه نوسان برای فصل تابستان اتخاذ نشده است، پاسخ داد: طی چند روز گذشته یکی از شرکت‌ها گزارش خود را به سازمان بورس ارائه داده است و سازمان بورس در صورت ارائه گزارش شرکت دیگر، بلافاصله تصمیم خود در مورد تغییر دامنه نوسان را اتخاذ خواهد کرد.

دکتر عشقی با اعلام اینکه برنامه افزایش تدریجی دامنه نوسان بورس همچنان در برنامه سازمان بورس قرار دارد، گفت: تغییر حتمی دامنه نوسان در فصل تابستان، وابسته به پیشنهادهای شرکت بورس تهران و فرابورس ایران است.

وی تاکید کرد: البته ممکن است شرکت بورس تهران یا فرابورس اعلام کنند که تغییر دامنه نوسان مثبت ارزیابی نمی‌شود که بر اساس نتایج کارشناسی، تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)،

افزایش دوباره دامنه نوسان در فصل تابستان اعمال می‌شود؟

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه