// کد مطلب: ۱۴۴۵۱۸

فروش ویژه به مناسبت هفته دولت :

به مناسبت هفته دولت، محصولات بیمه نوین با شرایط ویژه ارائه می‌شوند

به مناسبت هفته دولت، محصولات بیمه نوین با شرایط ویژه ارائه می‌شوند
لینک کوتاه کپی شد

شرکت بیمه نوین به مناسبت آغاز هفته دولت، محصولات بیمه‌ای خود را با تخفیف ویژه ارائه می‌کند.

این شرکت به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، از یکم تا دهم شهریور 1401، انواع بیمه‌نامه‌های اتومبیل، آتش سوزی، مسئولیت و عمر و سرمایه گذاری خود را با تخفیف و شرایط ویژه به فروش می‌رساند.

بیمه‌نامه‌های مسئولیتی که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با تخفیف ویژه به فروش می‌رسند شامل بیمه‌­های مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان صنعتی، خدماتی و بازرگانی،کارفرما در قبال کارکنان پروژه‌های عمرانی، مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی، مسئولیت حرفه‌ای پزشکان و پیرا پزشکان، مسئولیت حرفه‌ای مدیران مجتمع‌ها و مراکز آموزشی و مسئولیت مدنی دارندگان آسانسور و مسئولیت مدنی نصب و نگهداری آسانسور در قبال استفاده‌کنندگان می‌شوند.

بیمه‌های آتش سوزی منازل مسکونی، مراکز صنعتی، غیر صنعتی و انبارها و نیز بیمه های بدنه اتومبیل و بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری(تخفیف در هزینه‌های بیمه‌گری) از دیگر محصولاتی است که به همین مناسبت با تخفیف و شرایط ویژه ارائه می‌شوند.

علاقه‌مندان برای کسب آگاهی بیشتر از شرایط این تخفیف‌ها، می‌­توانند به سامانه اینترنتی این شرکت به آدرس www.novininsurance.com مراجعه کرده و یا با شماره 021-23047 تماس حاصل کنند.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین،

به مناسبت هفته دولت، محصولات بیمه نوین با شرایط ویژه ارائه می‌شوند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه