// کد مطلب: ۱۴۳۹۳۸

سازمان تأمین‌اجتماعی:

حضور کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی در آیین‌های سوگواری اباعبدالله‌الحسین (ع) در دهه اول ماه محرم

لینک کوتاه کپی شد

کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی محرم امسال با شور و حالی ویژه در آیین‌های سوگواری و عزاداری شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان که در ستاد مرکزی این سازمان برگزار شد، شرکت کردند.

همزمان با ایام حزن و اندوه حضرت ابا‌عبدالله‌الحسین (ع) و یاران با وفایش در دهه اول ماه محرم، مراسم پر فیض زیارت عاشورا، سخنرانی و سوگواری محرم همه روزه از ساعت 7 صبح در نمازخانه حضرت فاطمه زهرا (س) ساختمان مرکزی سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور گسترده کارکنان و مدیران ستادی برگزار شد و عاشقان حسینی(ع) در سوگ شهادت ابا‌عبدالله‌الحسین (ع) و شهدای دشت کربلا، اشک ماتم ریختند و برای مظلومیت سیدالشهدا بر سر و سینه زدند و یاد همیشه زنده آن حماسه‌آفرینان تاریخ را گرامی داشتند.

در این ایام در پایان برنامه‌های عزاداری برگزارشده در ساختمان مرکزی سازمان تأمین‌اجتماعی، به همت همکاران ستاد مرکزی و معاونت‌های سازمان و بانیان خیر، همه حاضران در این برنامه‌ها، میهمان سفره احسان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) شدند.

همچنین نذر قربانی اول ماه محرم و پخت و توزیع اطعام حسینی در مناطق کم‌برخوردار و نیازمندان در دهه اول توسط پویش تأمین‌اجتماعی همدل و گروه جهادی بسیج شهدای سازمان تأمین‌اجتماعی صورت پذیرفت.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی،

حضور کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی در آیین‌های سوگواری اباعبدالله‌الحسین (ع) در دهه اول ماه محرم

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه