// کد مطلب: ۱۴۳۶۷۱

بانک کارآفرین/

پیام دکتر بهاروندی به مناسبت روز خبرنگار

پیام دکتر بهاروندی به مناسبت روز خبرنگار
لینک کوتاه کپی شد

دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین، در پیامی فرارسیدن سالروز گرامی داشت شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و دست‌اندرکاران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین ، در این پیام آمده است:
روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و دست‌اندرکاران و فعالان حوزه خبر که سمبل تعهد، وظیفه‌شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند، تبریک عرض می‌کنم و برای یکایک آنان در ایفای مسؤولیت خطیر و حساس شان آرزوی سربلندی و موفقیت روزافزون دارم.
بدون تردید تلاش‌ها و زحمات خبرنگاران مستقل و آزادی که در راه اطلاع‌رسانی، روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه و تنویر افکار عمومی مشقات زیادی را به جان می‌خرند، قابل‌تقدیر و ستودنی است. این قشر فرهیخته، سخت‌کوش و متعهد با اطلاع رسانی صحیح، به‌موقع و همه‌جانبه موجب افزایش آگاهی افکار عمومی می‌شوند.

بنر روز خبرنگار
امیدوارم در پرتو توکل به ذات باری‌تعالی، صاحبان اندیشه و قلم در انجام مسئولیت‌های خود بیش از گذشته موفق باشند و در راه اعتلا و توسعه همه‌جانبه کشور عزیزمان ایران گام‌های بلند و استوار بردارند و از هیچ کوششی در این خصوص فروگذار نکنند.

این روز که با ایام شهادت بزرگ‌مرد آزاده تاریخ سید وسالار شهیدان، امام حسین (ع) مصادف شده است را به‌تمامی خبرنگاران آزاد، مستقل و متعهد تبریک گفته و برای یکایک آنان آرزوی بهروزی و موفقیت دارم.

پیام دکتر بهاروندی به مناسبت روز خبرنگار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه