// کد مطلب: ۱۴۳۶۵۹

بانک رفاه کارگران/

ایثار، آزادگی و ظلم‌ستیزی، از جمله درس‌های مهم و پندآموز حماسه عاشورا است

ایثار، آزادگی و ظلم‌ستیزی، از جمله درس‌های مهم و پندآموز حماسه عاشورا است
لینک کوتاه کپی شد

دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت و تعزیت گفت.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

دهه محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی، یادآور حماسه ای تاریخی است که امام حسین(ع) و یاران وفادارش با هدف حفظ اساس دین و احکام الهی آن را رقم زدند و اگر چه قرن ها از زمان وقوع آن می گذرد، اما هر روز بر اهمیت آن افزوده می‌شود و عاشقان امامت و ولایت را به گرد خویش فرا می‌خواند.

حماسه ی‌ ‌کربلا، کتابی سرشار از معارف اسلامی و جنبشی بی نظیر است که ریشه در تاریخ دوانیده و هر ساله خون جدیدی در رگ های دین و دینداران جاری می سازد. حماسه ای که درس های بی شماری می توان از آن آموخت و به کار بست. ایثار و فداکاری هنگامی که اساس مکتب در خطر است، آزادگی، ظلم‌ستیزی و عدم سکوت و تسلیم در برابر زورگویان و ستمگران، وفا و عمل به پیمان و ایستادگی بر سر عهد و صداقت و جوان‌مردی، از جمله درس‌های مهم و پندآموز این حادثه عظیم تاریخی است.

امروزه بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم با الگو قرار دادن شاخص های مکتب حسینی، در مسیر تحقق اهداف و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رشد و توسعه کشور گام برداریم و از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را بر تمامی عاشقان و دل سوختگان سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع) تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

اسماعیل للـه‌گانی

ایثار، آزادگی و ظلم‌ستیزی، از جمله درس‌های مهم و پندآموز حماسه عاشورا است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه