// کد مطلب: ۱۴۳۲۰۰

پرداخت الکترونیک سپهر/

تفاهم نامه همکاری بین شرکت پرداخت الکترونیک سپهر و سیتاد

تفاهم نامه همکاری بین شرکت پرداخت الکترونیک سپهر و سیتاد
لینک کوتاه کپی شد

صبح امروز و در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، تفاهم نامه همکاری بین شرکت پرداخت الکترونیک سپهر و سیتاد (سامانه های یکپارچه تعاملات الکترونیکی دانا) به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم نامه که به امضای مهندس محمدباقر پیشوایی مدیرعامل شرکت سیتاد و دکتر حمزه آقابابایی مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر رسید، شرکت سپهر در گذرگاه عمومی خدمات دولت با ارائه راه حل های هوشمند پرداخت، بستری امن و سریع برای تراکنش های بانکی کاربران فراهم می کند. استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی سپهر و کیف پول اعتباری پاس از جمله خدمات پرداخت الکترونیک سپهر و ارایه استعلامات پایه دولتی نظیر شاهکار، ثبت احوال و کد پستی در کنار ارایه سرویس های نوین نظیر احراز هویت، امضای دیجیتال، اعتبارسنجی مشتریان و وضعیت مودیان مالیاتی از جمله خدمات سیتاد در این تفاهم نامه است.
پروژه (PGSB) بعنوان گذرگاه عمومی خدمات دولت یک گذرگاه جهت ارایه خدمات در بستر شبکه ملی اطلاعات NIX است که در دسترس تمامی کسب و کارها و سازمان‌هایی است که بر بستر اینترنت خدمات ارایه یا دریافت می نمایند.
پروژه گذرگاه عمومی خدمات دولت یا (Public Government Service Bus)در سال 1400 توسط سازمان فناوری اطلاعات طی مزایده‌ای به بخش خصوصی واگذار گردیده و در کل کشور تنها دو اپراتور در این مزایده موفق شدند که شرکت سیتاد به عنوان اپراتور اول انتخاب شده است.
بر اساس این تفاهم نامه تسهیل در خدمات پرداخت مربوط به اپراتور اول توسط پرداخت الکترونیک سپهر انجام می شود.
حمزه آقابابایی مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر با اشاره به موفقیت شرکت سپهر در این زمینه گفت: در آینده تراکنش هایی که در حوزه های مختلف خدمات دولت ارائه می شود توسط درگاه های پرداخت شرکت سپهر نیز قابل ارائه و انجام خواهد بود و ما خوشحالیم که بعنوان یکی از شرکت های فعال بخش خصوصی و با حسن اعتماد مدیران محترم شرکت سیتاد موفق به ورود در حوزه خدمات دولت الکترونیک شدیم. به عقیده من این نوید بخش یک آغاز مهم در همکاری های صنعت پرداخت و بانکداری کشور و بخش های خدمات دولت الکترونیک خواهد بود.
آقابابایی با اشاره به اهمیت این پروژه در چابک سازی فرآیندهای اداری و دولتی شهروندان افزود: پروژه PGSB در واقع یک پروژه B2B2C محسوب می شود که نهادهای خدماتی دولت به واسطه شرکت سیتاد با سرعت و امنیت بالا خدمات متنوعی را به کاربران و شهروندان ارائه می کنند. به همین دلیل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر نیز که متولی و مجری بخش پرداخت این فرآیند است از تمام ظرفیت های خود برای ارائه بهترین خدمت رسانی استفاده خواهد کرد.
محمدباقر پیشوایی نیز در ادامه با ابراز خرسندی از همکاری با بانک صادرات و پرداخت الکترونیک سپهر به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در صنعت پرداخت کشور، به سرمایه گذاری بزرگ سیتاد در پروژه PGSB جهت ارایه خدمات در بستر شبکه ملی اطلاعات NIX اشاره کرد و افزود: از زمانی که شرکت سیتاد به عنوان اپراتور اول گذرگاه خدمات عمومی دولت انتخاب شد، روی موضوع زیر ساخت کار کردیم و در حال حاضر شبکه زیر ساخت ما کاملا آماده بهره برداری است تا ان شاالله بتوانیم ارائه خدمات به مردم را تسهیل کنیم.
شایان ذکر است شرکت سیتاد یکی از شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ خدمات انفورماتیک راهبر دارای سابقه ده ساله اجرای پروژه های دولت الکترونیک در کشور است.

تفاهم نامه همکاری بین شرکت پرداخت الکترونیک سپهر و سیتاد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه