// کد مطلب: ۱۴۳۰۲۲

پرداخت الکترونیک سپهر/

ورکشاپ آشنایی با کیف پول اعتباری پاس

ورکشاپ آشنایی با کیف پول اعتباری پاس
لینک کوتاه کپی شد

در سومین روز از نمایشگاه بورس،بانک و بیمه؛ کارگاهی با محوریت معرفی خدمات و امکانات کیف پول اعتباری پاس در غرفه بانک صادرات برگزار شد.

در این ورکشاپ آقای مهدی محبی کارشناس حوزه پرداخت ضمن اشاره به مزایا و ویژگی های کیف پول اعتباری پاس به پشتوانه مالی موفق این کیف پول و جامعه ی عظیم پذیرندگان آن اشاره و آینده بسیار درخشانی را برای این سرویس پیش بینی کرد.
محبی در ابتدای این نشست با اشاره به تحقیقات صورت گرفته از سوی موسسه Infoholic گفت: بازار جهانی لندتک در سال های 2025-2019 رشدی در حدود 24 درصد و حتی بیشتر را تجربه می کند که عمدتا تحت تأثیر نفوذ روزافزون اینترنت و پذیرش سریع فناوری است. در حال حاضر نیز استفاده از لندتک منجر به کاهش هزینه، اجرای سریع و سهولت در فرآیندهای اعطای وام شده است.
این کارشناس فرآیند اعتبارسنجی ساده، تسریع در فرایند درخواست و امضای قرارداد، تعریف بازپرداخت مناسب، انعطاف پذیری، استفاده از شرایط و نرخ بهره مناسب، کاهش هزینه ها، قابلیت ارائه پیشنهادات بهتر و به صرفه تر برای وفاداری مشتری را از جمله مهم ترین مزایای لندتک عنوان کرد.
محبی در این کارگاه با اشاره به سرعت بالا و امنیت فوق العاده پاس گفت: چهار رکن اصلی کیف پول پاس که در ادامه بیان خواهند شد سبب موفقیت روزافزون آن می شود. این ارکان به شزح ذیل هستند:
- استفاده از باشگاه مشتریان پاس و مشتریان بانک صادرات، جامعه ی قابل قبولی امکان استفاده از خدمات را خواهند داشت
- دارای شبکه پذیرندگان موفق و مشارکت در گسترش آن باشرکت های خصوصی
- با استفاده از پشتوانه بانکی به ویژه بانک صادرات ایران تامین مالی در پاس به درستی و موفق صورت پذیرفته است.
- پاس با فراهم آوردن زیرساخت ها و سرمایه گذاری نسبت به گسترش پلتفرم اعتباری قدم بزرگی در این صنعت نوظهور برداشته و رشد روزافزون آن در حال برنامه ریزی و اجراست.

ورکشاپ آشنایی با کیف پول اعتباری پاس

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه