// کد مطلب: ۱۴۲۳۴۲

بیمه ایران:

با حضور مدیرعامل بیمه ایران ،آیین تودیع و معارفه مدیر کل سابق و جدید استان فارس برگزار شد

با حضور مدیرعامل بیمه ایران ،آیین تودیع و معارفه مدیر کل سابق و جدید استان فارس برگزار شد
لینک کوتاه کپی شد

آیین تودیع جمالی نژاد مدیر کل سابق و معارفه موسوی سرپرست جدید بیمه ایران استان فارس، با حضور حسن شریفی رئیس هیات مدیره ومدیر عامل، سرهنگ صادقی جانشین راهور، دکتر زارعی معاون اداری ‌مالی و پشتیبانی دادگستری، سیاح معاون اداره کل اقتصاد و دارایی، شتابی رییس حراست دارایی ،مدیریت ،معاونین و روسای شعب بیمه ایران استان فارس ،رئیس و معاون صندوق تامین خسارت جانی وجمعی از همکاران و انجمن صنفی نمایندگان استان در ساختمان مرکزی بیمه ایران شیراز برگزار شد.

حسن شریفی در این جلسه با تقدیر از خدمات جمالی نژاد و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید، عید غدیر ودهه امامت و ولایت را تبریک گفت و اظهار داشت:مشاهده فضای صمیمی و همدلی در استان باعث خوشحالی و دلگرمی همه ما شد، استراتژی جدید بیمه ایران، حرکت در راستای سند راهبردی شرکت و پیاده‌سازی‌ها روش های نوین برای سهولت پرداخت خسارت وصدور بیمه نامه از طریق سامانه غیر حضوری "بیمه ایران من" است. بنابراین، نمایندگان باید بدنبال فروش با کیفیت خدمات و محصولات شرکت باشند.
مدیر عامل بیمه ایران در ادامه تاکید کرد: واحدهای اجرایی وشعبه های سراسر کشور نیز، باید بر خدمات پس از فروش تمرکز کنند ، هدف ما در بیمه ایران استقرارسراسری سامانه بیمه ایران من است ، یعنی روند اداری دریافت خسارت سخت و وقت‌گیر نباشد. همه مشتریان و خریداران بیمه توقع دارند در صورت وقوع حادثه‌ و نیاز به بیمه نامه ،ازاین خدمات، بدون بروکراسی‌های اضافی اداری، استفاده کنند. ارایه خدمات بی منت وسهل و آسان در بیمه ایران شعار نیست بلکه یک واقعیت عملی است.
سیادت ،معاون اداره کل دارایی استان نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: جمالی نژاد یکی از مدیران موفقی است که مسائل مختلف را آسیب شناسی کرده و در جلسات، با نگاه کارشناسانه، موضوعات را طرح و پیگیری می کرد.
جمالی نژاد نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد دوران مدیریت خود را ارائه نمود وگفت: سلامتی وپیشرفت در کارها در سایه ایجاد ارتباط نزدیک با بیمه گذاران ، ارائه خدمات بهینه ومطلوب ،پیگیری دقیق و به موقع بدهکاران ،داشتن ارتباط خوب با سازمانهای بیرونی، پرداخت خسارت به موقع وبی منت و تلاش برای کاهش تخلفات وتقلبات بیمه ای و همچنین همراهی تمامی همکاران حاصل گردیده است.
موسوی سرپرست جدید استان نیز با اشاره به تنوع قومیت وفرهنگ در استان و لزوم توجه به این موضوع اظهار داشت: تلاش میکنیم با توجه کامل به وظایف درون و بیرون سازمانی و همچنین، مسئولیت اجتماعی شرکت، در جهت هدف گذاری برای کسب رتبه برتر در استان و جذب پرتفوی بهینه براساس اصول فنی واخلاقی با همکاری سایر شرکتها و سازمانهای بیرونی حرکت کنیم، تا نام بیمه ایران را اعتلا بخشیم.
مباشرمعاون صدور و بویریخیر رئیس انجمن صنفی نمایندگان فارس از خدمات مدیر کل سابق تقدیر و تشکر نموده و برای سرپرست جدید آرزوی موفقیت کردند.
در ادامه این جلسه برای تقدیر از مهدی فقیهی هنرمند برجسته سینما و تلویزیون، بیمه نامه ای از سوی مدیر عامل بیمه ایران به این هنرمند پیشکسوت، اهدا شد

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران،

با حضور مدیرعامل بیمه ایران ،آیین تودیع و معارفه مدیر کل سابق و جدید استان فارس برگزار شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه