// کد مطلب: ۱۵۴۳۰۵

بیمه دانا

نشست هم اندیشی مدیران ارشد بیمه دانا با آموزش و پرورش و سازمان تامین اجتماعی استان همدان

نشست هم اندیشی مدیران ارشد بیمه دانا با آموزش و پرورش و سازمان تامین اجتماعی استان همدان
لینک کوتاه کپی شد

نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد بیمه دانا با اداره کل آموزش و پرورش و سازمان تامین اجتماعی استان همدان با هدف افزایش همکاری‌های دوجانبه برگزار شد.

شعبه همدان این شرکت با هدف بررسی روند قرارداد آموزش و پرورش، جلسه‌ای را در محل دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با حضور آقایان باختری معاون فنی بیمه‌های اشخاص، نوری مدیر پروژه آموزش و پرورش، خوبانی معاون صدور بیمه‌های درمان، رنجبر مدیر بیمه‌های عمر و حوادث گروهی و مقصودی رئیس شعبه همدان برگزار کرد.

در این جلسه نقوی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ضمن ابراز رضایت از نحوه خدمت‌رسانی بیمه دانا به فرهنگیان استان، خواستار افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد و تسریع در روند پرداخت خسارت به بیمه‌گذاران این استان شد.
مقصودی رئیس شعبه همدان بیمه دانا نیز در این نشست طی سخنانی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های شعبه و نحوه ارائه خدمت به فرهنگیان استان همدان، به تشریح روند پرداخت خسارت بیمه‌های درمان و عمر و حوادث دانش‌آموزی تا پایان فروردین‌ماه جاری اشاره کرد.
در این نشست، باختری معاون فنی بیمه‌های اشخاص و نوری مدیر پروژه آموزش و پرورش ضمن استقبال از پیشنهاد مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان، درخصوص افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد در این استان، قول مساعد دادند.
همچنین با هدف تحکیم قرارداد درمان گروهی سازمان تامین اجتماعی، جلسه‌‌ای نیز در دفتر دکتر عروتی مدیر‌کل سازمان تامین اجتماعی استان همدان، با حضور آقای باختری و هیات همراه برگزار شد که در این خصوص دکتر عروتی ضمن ابراز خرسندی از قرارداد موجود، در خصوص افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد جهت بالابردن حداکثری رفاه بیمه‌شدگان، صحبت کرد.
در این رابطه آقای باختری معاون فنی بیمه‌های اشخاص ضمن تایید موضوع، تقاضای تجمیع امور بیمه‌ای در سایر رشته‌های اموال را مطرح کرد که مقرر شد با توجه به تاریخ انقضا بیمه نامه سال قبل بیمه‌گذار، تمامی بیمه نامه‌ها اعم از اموال و اشخاص بصورت تجمیع در شرکت بیمه دانا صادر شود. روابط‌عمومی بیمه دانا

نشست هم اندیشی مدیران ارشد بیمه دانا با آموزش و پرورش و سازمان تامین اجتماعی استان همدان

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه