// کد مطلب: ۱۵۴۳۰۲

صندوق تامین خسارتهای بدنی

بوشهر ؛ مقصد نوزدهمین سفر استانی مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی

بوشهر ؛ مقصد نوزدهمین سفر استانی مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی
لینک کوتاه کپی شد

مهدی قمصریان، مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی به همراه تعدادی از معاونان و مدیران، دوشنبه هشتم خرداد ماه به استان بوشهر سفر کرد.

مدیرعامل و همراهان در سفر به بوشهر با برخی از مقامات استانی دیدار و از شعبه صندوق در بازدید کردند.

در این سفر با مقامات قضایی از جمله یوسف مختاری "معاون دادستانی مرکز استان"، علیرضا ایزدی "دادیار شعبه دوم اجرای احکام کیفری"، سلمان اکبری "دادیار شعبه سوم اجرای احکام کیفری" دیدار و گفتگو کرد.
وی همچنین با مقامات انتظامی از جمله سهام صالحی "جانشین فرمانده نیروی انتظامی"، جابر پاپری "رییس پلیس راهور"، صادق مزارعی رییس پلیس راه استان، محمدرضا مشایخی "رییس حفاظت پلیس راهور"، علی کرمی "رییس بازرسی راهور استان" و کاظم پنا "رییس عملیات راهور" استان دیدار کرد.
دیار با مقامات استانی از جمله اکبر پورات "معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی" استاندار، محسن پاپری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و رسول زارعی "مدیر کل اداره امور اقتصادی و دارایی" استان بوشهر نیز بخشی از نشست های قمصریان بود.

مباحث مورد گفتگو در دیدارها شامل بررسی وضعیت موجود در استان و برنامه ریزی برای افزایش همکاری‌ها برای بهبود عملکرد بین صندوق و سازمان های مرتبط در سطح استان بود.

بازدید از شعبه صندوق در بوشهر بخشی از برنامه قمصریان و هیات همراه بود. مدیرعامل صندوق در بازدید از شعبه، ضمن گفت‌وگو و بررسی عملکرد شعبه و شرایط موجود، بر ضرورت تسریع و دقت در بررسی و تکمیل پرونده‌ها تاکید کرد.

ملاقات با مراجعین در شعبه و گفتگو در مورد درخواست های ایشان و همچنین مصاحبه با صدا و سیمای استان نیز بخشی از برنامه های وی در سفر یک روزه به بوشهر بود.

بوشهر ؛ مقصد نوزدهمین سفر استانی مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه