// کد مطلب: ۱۵۴۱۹۰

مدیرعامل بانک کشاورزی اعلام کرد:

حمایت بانک کشاورزی از افزایش تولید و توسعه کسب و کار

حمایت بانک کشاورزی از افزایش تولید و توسعه کسب و کار
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به اقدامات حمایتی این بانک از افزایش تولید و توسعه کسب و کار به ویژه در بخش کشاورزی گفت: کارکنان بانک کشاورزی در تلاشند ضمن تجهیز منابع و افزایش سهم از بازار و تخصیص بهینه این منابع در بخش تولید و اشتغال، در مسیر خودکفایی کشور به ویژه تحکیم پایه های امنیت غذایی گام های موثری بردارند.

فرخ نژاد در نشست فعالان اقتصادی و تشکل های بخش خصوصی استان کردستان که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، ضمن اعلام این مطلب، گزارشی از اقدامات بانک کشاورزی در حمایت از افزایش تولید و اشتغال را ارائه و افزود: بانک کشاورزی در سال گذشته در استان کردستان مبلغی معادل 4٫4 همت تسهیلات پرداخت کرده که از این میزان 3٫6 همت تسهیلات تکلیفی بوده است.

وی اضافه کرد: طی یک سال اخیر 12طرح سرمایه گذاری در حوزه های مختلف از جمله طرح های سرد خانه ای، دامپروری، احداث سیلوی گندم و … نیز در این استان توسط بانک کشاورزی تأمین مالی شده است.

فرخ نژاد، با بیان اینکه 10 درصد کل منابع استان کردستان نزد بانک کشاورزی است و در مقابل، حدود 17 درصد مصارف این استان توسط این بانک پرداخت شده است، خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم با جذب منابع بیشتر و ایجاد تعادل منطقی بین منابع و مصارف نسبت به پرداخت تسهیلات به متقاضیان در راستای افزایش تولید و اشتغال در این استان اقدام کنیم.

مدیرعامل بانک کشاورزی در تشریح اقدامات حمایتی در حوزه وصول مطالبات نیز یادآور شد: در راستای همراهی و مدارا با هموطنان به ویژه کشاورزان خسارت دیده از بلایای طبیعی از قبیل : سیل، خشکسالی، آفت و … اقدامات مطلوبی صورت گرفته است که آمار و ارقام مطالبات این بانک در استان کردستان نشان دهنده این موضوع است. روابط عمومی بانک کشاورزی

حمایت بانک کشاورزی از افزایش تولید و توسعه کسب و کار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه