// کد مطلب: ۱۴۶۱۲۴

بیمه ایران

برگزاری کارگاه آموزش تخصصی بیمه‌های مهندسی در بیمه ایران

برگزاری کارگاه آموزش تخصصی بیمه‌های مهندسی در بیمه ایران
لینک کوتاه کپی شد

دفتر آموزش و پژوهش شرکت سهامی بیمه ایران با هماهنگی مدیریت بیمه های اموال ،کارگاه آموزشی بیمه‌ ‌های مهندسی را برای مدیران ، کارکنان و کارشناسان به مدت دو روز از بیست ودوم تا بیست وسوم شهریور ماه سال جاری در مرکز فرهنگی آموزشی ایران زمین برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، حمید سوقی معاون مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش در این خصوص اظهار داشت : اولین دوره کارگاه آموزشی ، در بیمه های مهندسی ، با حضور اساتید و مدیران بیمه های اموال، پس از استانداردسازی و بازنگری کلی در محتوای آموزشی که با همکاری دفتر آموزش وپژوهش و مدیریت بیمه های اموال صورت گرفت ، برگزار گردید .
وی در ادامه افزود : در این دوره های آموزشی ، از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود استفاده خواهیم کرد تا با ارزیابی دقیق‌تر بازخورد و اثربخشی این دوره، دوره های بعدی را ، با تغییر وبازنگری در محتوای آموزشی ، مفاهیم و کلیات هر رشته ( که با تایید مدیریت تخصصی مربوطه صورت خواهد گرفت ) ، برنامه ریزی و اجرا نماییم. برای اثربخشی بیشتر این دوره ها نیز ، مدل برگزاری از عادی به کارگاه های آموزشی تغییر یافته و بصورت تعاملی ، دو طرفه و موردکاوی ، برای رفع مسائل ومشکلات واحد های مختلف شرکت ، برنامه ریزی و اجرا شد.
معاون مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش تاکید کرد : بیشترین تمرکز در این دوره ها بر بخش نرم‌افزاری رشته های فنی است و در این خصوص ارزشیابی دقیقی از فراگیران به عمل خواهیم آورد و در پایان دوره وهمچنین زمان برگزاری و حتی پیش از اجرای دوره ،از تمامی فراگیران بر اساس فرمتی که در اختیار آنها قرار گرفته ، درخواست کردیم که میزان توقع و انتظارات خود را به ما اعلام کنند تا بتوانیم در برنامه ریزی های خود کاملا یک طرفه تصمیم نگیریم و در واقع توجه به نیازهای واقعی واحدهای اجرایی ، هدف متعالی تر در برگزاری این دوره ها است .
سوقی با بیان اینکه دوره های بعدی ، با نظر اساتید ، مدیریت های تخصصی و همکاران وشناسایی ظرفیت‌های جدید ، برنامه ریزی واجرا خواهد شد ، تصریح کرد : در این دوره تعداد 65 نفر از همکاران شعب استان تهران حضور دارند و از بین این همکاران ، اساتید جدید ، شناسایی می گردند تا در حرکت بعدی بصورت ماتریسی در سطح کل کشور مورد استفاده قرار گیرند امیدوارم در آینده نزدیک یک بانک اطلاعاتی بزرگ از مدرسین رشته های فنی با تایید مدیریت های فنی مربوطه در اختیار داشته باشیم . این موضوع می‌تواند به توسعه آموزش و ارتقای سطح توانمندی‌های همکاران کمک کند تا در حوزه آموزش به تعداد کمی از اساتید محدود نباشیم .در دور بعدی نیز، این کارگاه آموزشی را ، برای کارشناسان بیمه های مهندسی استان‌ها برگزار خواهیم کرد.
منبع خبر: روابط عمومی

برگزاری کارگاه آموزش تخصصی بیمه‌های مهندسی در بیمه ایران

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه