// کد مطلب: ۸۵۵۲۴

فوری؛

محدودیت ها از شنبه ۱ آذر آغاز می شود

محدودیت ها از شنبه 1 آذر آغاز می شود
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: رییس جمهور گفت: از شنبه آینده اول آذر ماه، در سراسر کشور محدودیت‌هایی اجرا می‌شود.

به گزارش طلانیوز: حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به لزوم اعمال محدودیت های بیشتر برای مقابله با شیوع این ویروس اظهار کرد: از شنبه هفته آینده یعنی اول آذر طرحی اجرا می‌شود که مربوط به کل کشور است و البته در هر شهر بنا بر اقتضائات آن شهر اجرا می‌شود و کلیت آن تا پایان کرونا ادامه خواهد داشت.
وی افزود: ظاهر این طرح درست است که با جریمه‌ها و تعطیل مراکز فرهنگی و نظایر آن خود را بروز و ظهور می‌دهد اما بیشتر یک هشدار برای مردم است که بدانند این ویروس، ویروس فروردین و اردیبهشت نیست. در همه سال امکان شیوع وجود دارد.
رییس جمهور تاکید کرد: امروز چارچوب کلی این طرح مشخص شد که سخنگوی ستاد آن‌ها را برای مردم توضیح خواهد داد و امیدوارم مثل دور اول شیوع کرونا که سرافراز عبور کردیم و همه به هم کمک می‌کردیم در این دور که سخت‌تر هم هست با سرافرازی عبور کنیم.
روحانی در ابتدای این نشست با یادآوری اینکه نزدیک ۹ ماه است با معضل شیوع کرونا مواجه هستیم، تصریح کرد: متاسفانه موج جدید این ویروس در جهان ظهور و بروز پیدا کرده و مشکلات زیادی را برای کشورها و مردم ایجاد کرده است. خیلی از دولت‌ها ناچار شدند که محدودیت‌ها را از نو افزایش دهند، ما هم به همین دلیل در هفته‌های اخیر یکبار در ۴۳ شهرستان و یکبار در ۴۶ شهرستان حدود ۹۰ شهرستان محدودیت زیادی را ایجاد کردیم

محدودیت ها از شنبه 1 آذر آغاز می شود

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه