// کد مطلب: ۱۴۹۴۲۲

نتیجه دیدار انگلیس و امریکا

نتیجه دیدار انگلیس و آمریکا

نتیجه دیدار انگلیس و آمریکا
لینک کوتاه کپی شد

تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و آمریکا در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در دیداری از دور دوم مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر، دو تیم ملی فوتبال انگلیس و آمریکا از گروه B و از ساعت 22:30 به مصاف هم رفتند.

گزارش این دیدار را در زیر می‌خوانید:

انگلیس صفر- آمریکا صفر

داور: خسوس والنزوئلا (ونزوئلا)

ورزشگاه: البیت

گل: -

کارت زرد: -

کارت قرمز: -

ترکیب انگلیس: جوردن پیکفورد، کایرن تریپیر، جان استونز، هری مگوایر، لوک شاو، دکلن رایس، جود بلینگهام (جک گریلیش، دقیقه 68)، رحیم استرلینگ (جردن هندرسون، دقیقه 68)، میسون مونت، بوکایو ساکا (مارکوس راشفورد، دقیقه 78) و هری کین.

ترکیب آمریکا: مت ترنر، سرجینیو دست (شک مور، دقیقه 78)، واکر زیمرمن، تایلر آدامز، آنتون رابینسون، یونس موسی، وستون مک‌کنی (برندن آرونسون، دقیقه 77)، کریستین پولیشیچ، تیم ریم، حاجی رایت (جاشوا سرجنت، دقیقه 83)، تیموتی وه‌آ (جیووانی رینا، دقیقه 83).

جدول رده‌بندی گروه B

1. انگلیس: 4 امتیاز (تفاضل گل: 4+)

2. ایران: 3 امتیاز (تفاضل گل: 2-)

3. آمریکا: 2 امتیاز (تفاضل گل: صفر)

4. ولز: یک امتیاز (تفاضل گل: 2-)

این دیدار از ساعت 22:30 آغاز شد.

نیمه نخست

دقیقه 10: نفوذ بوکایو ساکا از جناح راست با کات‌بک او همراه شد که این توپ به هری کین رسید اما شوت کین پس از برخورد به مدافع آمریکا به کرنر رفت.

دقیقه 17: ارسال مک‌کنی از جناح راست به داخل محوطه جریمه انگلیس به تیموتی وه‌آ رسید که ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 26: بازیکنان آمریکا با بازی ترکیبی خودشان را به نزدیک محوطه جریمه انگلیس رساندند و سپس ارسالی به داخل محوطه جریمه این تیم داشتند که توپ به مک‌کنی رسید اما شوت این بازیکن با بی‌دقتی از بالای دروازه انگلیس به بیرون رفت.

دقیقه 29: شوت موسی از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به مدافع انگلیس در اختیار پیکفورد قرار گرفت.

دقیقه 33: کریستین پولیشیچ از گوشه چپ محوطه جریمه انگلیس اقدام به شوت‌زنی کرد که این ضربه سرکش به تیرک دروازه پیکفورد برخورد کرد و دور شد.

دقیقه 41: نفوذ دست از جناح راست او را در موقعیت خوب شوت‌زنی در داخل محوطه جریمه انگلیس قرار داد اما شوت این بازیکن پس از برخورد به مدافع حریف به کرنر رفت.

دقیقه 43: ضربه سر کریستین پولیشیچ در حالی که به خوبی روی سر او ننشسته بود، به شکل خطرناکی از کنار دروازه انگلیس به بیرون رفت.

دقیقه 1+45: لوک شاو از جناح چپ پاس زمینی به رحیم استرلینگ داد که این بازیکن به صورت تک ضرب، توپ را برای میسون مونت کاشت تا این بازیکن چلسی در موقعیت شوت‌زنی قرار بگیرد. شوت مونت هم کیفیت لازم را برای باز کردن دروازه آمریکا داشت اما مت ترنر این توپ را دفع کرد و به کرنر فرستاد.

نیمه دوم

دقیقه 59: شوت کریستین پولیشیچ از پشت محوطه جریمه انگلیس پس از برخورد به مدافع حریف با اختلاف از کنار دروازه پیکفورد به بیرون رفت.

دقیقه 64: ارسال کات‌دار کریستین پولیشیچ از روی نقطه کرنر به شکل خطرناکی با اثرگذاری پیکفورد دوباره به کرنر رفت.

دقیقه 2+90: هری کین روی یک ضربه ایستگاهی توانست در بین مدافعان آمریکا ضربه سرش را بزند که این ضربه به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

نتیجه دیدار انگلیس و آمریکا

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه