// کد مطلب: ۱۴۶۶۵۲

کریستیانو رونالدو | اخبار کریستیانو رونالدو | حواشی کریستیانو رونالو | ثروت کریستیانو رونالدو

بی تفاوتی عجیب سرمربی منچستریونایتد علیه کریستیانو رونالدو | بی اعتنایی تن‌هاخ نسبت به کریستیانو رونالدو برایش گران تمام شد

بی تفاوتی عجیب سرمربی منچستریونایتد علیه کریستیانو رونالدو | بی اعتنایی تن‌هاخ نسبت به کریستیانو رونالدو برایش گران تمام شد
لینک کوتاه کپی شد

اریک تن‌هاخ سرمربی تیم منچستریونایتد در بازی شب گذشته مقابل منچستر سیتی 90 دقیقه کریستیانو رونالدو را در نیمکت ذخیره‌ها نشاند.

به گزارش طلانیوز؛ کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو ستاره پرتغالی باشگاه منچستر یونایتد است. کریستیانو رونالدو یکی از بزرگترین بازیکنان تمام ادوار فوتبال است. کریستیانو رونالدو پنج جایزهٔ توپ طلا و چهار جایزهٔ کفش طلای اروپا در کارنامه ورزشی خود دارد. کریستیانو رونالدو در بیش از 1100 بازی رسمی حضور داشته و بیش از 780 گل برای باشگاه و تیم ملی‌اش به ثمر رسانده است. کریستیانو رونالدو با بیش از 110 گل ملی، عنوان برترین گلزن ملی پرتغال را نیز در اختیار دارد.

منچستریونایتد دیروز در یک بازی عجیب و پرانتقاد با نتیجه 6 بر 3 مقابل منچسترسیتی شکست خورد تا اریک تنهاخ در اولین حضور خود در دربی منچستر باخت تلخی را تجربه کند.

از نکات عجیب این مسابقه نیمکت‌نشینی کریستیانو رونالدو بود. فوق‌ستاره پرتغالی در اتحاد 90 دقیقه روی نیمکت نشست و فرصت بازی را پیدا نکرد. او انتظار داشت در نیمه دوم به میدان برود، اما تنهاخ ترجیح داد از آنتونی مارسیال به عنوان بازیکن تعویضی استفاده کند و ستاره فرانسوی هم با زدن دو گل پاسخ اعتماد سرمربی را داد. پس از این تصمیم تنهاخ دوربین‌ها چهره بهت‌زده رونالدو را روی نیمکت ذخیره‌ها شکار کردند
رونالدو اکنون در بدترین روز‌های دوران حرفه‌ای خود به سر می‌برد و شرایط او در آستانه جام جهانی اصلا جالب نیست. فوق‌ستاره پرتغالی پس از یک تابستان پرحاشیه اکنون نیمکت‌نشین شده و گزینه سوم تنهاخ برای خط حمله منچستریونایتد است. مرد هلندی البته در پایان بازی در خصوص دلیل بازی ندادن به کریستیانو رونالدو گفت: «کریستیانو را به خاطر احترامی که برایش قائل هستم به زمین نفرستادم. احترامی که به کارنامه درخشان او قائلم.»

کریستیانو رونالدو سخت بیمار شد | بیماری لاعلاج کریستیانو رونالدو که مغز او را از کار انداخت

به نظر می رسد که کریستیانو رونالدو در سخت ترین دوره فوتبالی خود به سر می برد آنقدر سخت که برای رهایی از شرایطی که در آن قرار دارد از روان شناس کمک گرفته است. جوردن پیترسون یک چهر شناخته شده و سلبریتی اینترنتی است، ولی کمتر کسی می داند که او یک روان شناس قهار است، و در معتبرترین نشریات پزشکی جهان مقاله منتشر کرده است.

مصدومیت شدید کریستیانو رونالدو از ناحیه صورت | خون‌ریزی شدید کریستیانو رونالدو

به باور رونالدو، کتاب های پیترسون بسیار مفید بوده. این مهاجم منچستر یونایتد پس از خواندن یکی از کتاب ها، تصمیم گرفت پیترسون را به خانه اش دعوت کند. این روان شناس در آن هنگام در انگلیس به سر می برد. حدود دو هفته پیش بود که رونالدو تصویری از خود و پیترسون در اینستاگرام منتشر کرد بدون آن که چیز بیشتری در این باره بنویسد.

اخیرا پیترسون در یک برنامه حضور داشته و از او سوال شد که در خانه رونالدو چه خبر بود. در این گفتگو مشخص شد که کریستیانو به دنبال درمان روان شناسی بوده است و پس از صحبت با جوردن پیترسون، حال بسیار بهتری پیدا کرده است. این روان شناس می گوید: «او من را دعوت کرد و من هم پذیرفتم. او چند ماه پیش مشکلاتی در زندگی اش داشت و یک دوستش برخی از ویدیو های من را برایش ارسال کرده بود. او آن ویدیو ها را دید و بعد یکی از کتاب هایم را خواند و به این نتیجه رسید که کتابم برایش مفید بوده است. او می خواست با من صحبت کند. به خانه اش رفتم و دو ساعت حرف زدیم. او تجهیزات ورزشی اش را به من نشان داد که با آن ها بدنش را در وضعیتی مناسب نگه می دارد. ما درباره شرکت هایش حرف زدیم. ما بیشتر به این پرداختیم که او در آینده چه می خواهد بکند و با چه موانعی روبرو است.»
مجری برنامه به پیترسون به شوخی گفت که نقش او در واقع تد لاسو بوده است. تد لاسو شخصیت اصلی سریالی به این نام است. پیترسون از این مقایسه خوشش آمد و گفت: «شاید او دریافت که چنین چهره ای را در زندگی اش نیاز دارد، چون او در سخنرانی های من تا حدی چنین شخصیتی را دیده بود و من هم همیشه دوست دارم ببینم مردم چه می خواهند.»

روزنامه آس اسپانیا در گزارش خود نوشته به این ترتیب مشخص شده که کریستیانو رونالدو از افسردگی رنج می برد و به سراغ درمان حرفه ای رفته است. این برای یکی از بهترین فوتبالیست های تاریخ دشوار است که دچار چنین وضعیتی شود، اما خودش امیدوار است که در جام جهانی قطر به اوج آمادگی روانی برسد.

دردسر جنجالی برای کریستیانو رونالدو | محکوم شدن کریستیانو رونالدو در دادگاه به خاطر تعرض

مصدومیت شدید کریستیانو رونالدو از ناحیه صورت | خون‌ریزی شدید کریستیانو رونالدو

تیم ملی فوتبال پرتغال در جریان رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا توانست با نتیجه 4 بر صفر از سد جمهوری چک عبور کند.

در جریان این مسابقه کریستیانو رونالدو، کاپیتان و ستاره پرتغالی‌ها از ناحیه صورت و بینی دچار مصدومیت و خون‌ریزی شد. وی بلافاصله مورد مداوا قرار گرفت و توانست در ادامه مسابقه هم در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

کریستیانو رونالدو و جورجینا
جورجینا رودریگس اعتراف کرد که دلش می‌خواهد با ستاره منچستریونایتد ازدواج کند و اگر کریس از او خواستگاری کند به او جواب «بله» خواهد داد.

این مدل 27 ساله آرژانتینی که از کریستیانو رونالدو یک دختر 3 ساله دارد و برای 3 فرزند دیگر کریس هم مادری می‌کند، درباره زندگی شخصی‌اش در مستند «نتفلیکس» افشاگری کرده است. او در کلیپی که به تازگی در اینستاگرامش پست کرد نشان داد که با جمعی از دوستانشان در قایق تفریحی مشغول صرف شام بودند که از او پرسیدند «چه زمانی قرار است با رونالدو ازدواج کند؟» جورجینا هم پاسخ مشخصی به سؤال نداد و گفت: «این موضوع به من بستگی ندارد.»

جورجینا کلمه اسپانیایی «اوخالا» را به زبان آورد که در عربی به معنی «انشاالله» است و در انگلیسی به معنی «اگر خدا بخواهد». این کلیپ همچنین شامل تصاویری از فوتبال بازی کردن رونالدو با خانواده‌اش است و جورجینا که در مراسم‌های فرش قرمز دور اروپا شرکت می‌کند و لذت می‌برد.

در قسمت دیگری از این کلیپ جورجینا هنگام فیلمبرداری در «خاکا» از توابع پیرنه اسپانیا یعنی جایی که در آن بزرگ شد، با یکی از پاپاراتزی‌ها شوخی می‌کند و می‌گوید: «قرار است کل روز با این دوربین کوچک ما را دنبال کنید؟»

زندگی پر فراز و نشیب جورجینا رودریگس نامزد رونالدو
جورجینا یکی از مشهورترین همسران یک فرد معروف در روی زمین است، اما نمی‌توان گفت که همیشه زندگی لوکس و اشرافی داشته. قبل از اینکه شانس دیدار تصادفی با اسطوره فوتبال یعنی کریستیانو رونالدو به این مدل 27 ساله اسپانیایی رو کند و زندگی‌اش از این رو به آن رو شود، در خانه‌ای تنگ و مشترک زندگی می‌کرد و با درآمد ماهی 250 پوندی که از فروشندگی به‌دست می‌آورد اموراتش را می‌گذراند.

حالا، با بازگشت باشکوه دارنده 5 توپ طلا به منچستریونایتد، جورجینا هم راهی انگلیس می‌شود. رونالدو که اکنون 36 ساله است در مصاحبه‌ای که در سال 2019 با ITV داشت گفت که با اولین دیدار با جورجینا در فروشگاه گوچی یعنی جایی که جورجینا دستیار فروش بود، عشق حقیقی زندگی‌اش را پیدا کرد. ستاره یوونتوس به پیرس مورگان گفت: «او به من خیلی کمک کرد. البته که عاشقش هستم.»

رونالدو که ارزش حدودی ثروتش 300 میلیون پوند است اضافه کرد که با ازدواج با جورجینا رؤیای مادرش ماریا دولورس دوس سانتوس آویرو به حقیقت می‌پیوندد. او در این مورد گفت: «بدون شک ما روزی با هم ازدواج خواهیم کرد. این رؤیای مادرم نیز است. بنابراین چرا که نه؟ عالی می‌شود. جورجینا بهترین دوست من است. ما خیلی با هم صحبت می‌کنیم و حرف هم را می‌فهمیم. قلب من برای او می‌تپد و قلب او هم برای من.»

منبع: خبرآنلاین/خبرورزشی/فرارو

بی تفاوتی عجیب سرمربی منچستریونایتد علیه کریستیانو رونالدو | بی اعتنایی تن‌هاخ نسبت به کریستیانو رونالدو برایش گران تمام شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه