// کد مطلب: ۱۵۳۰۵۶

رپرتاژ اگهی

۴ روش امتحان شده برای استخراج ارز دیجیتال

4 روش امتحان شده برای استخراج ارز دیجیتال
لینک کوتاه کپی شد

امروزه در رسانه ها سر و صدای زیادی توسط ارزهای دیجیتال به پا شده است و روز به روز افراد علاقه بیشتری در این زمینه از خود نشان می دهند. اگر شما هم قصد انجام این کار را دارید، حتما به دنبال شناخت روش های انجام آن هستید.

امروزه در رسانه ها سر و صدای زیادی توسط ارزهای دیجیتال به پا شده است و روز به روز افراد علاقه بیشتری در این زمینه از خود نشان می دهند. اگر شما هم قصد انجام این کار را دارید، حتما به دنبال شناخت روش های انجام آن هستید .

در این مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین روش های استخراج ارز دیجیتال آشنا کنیم .

علاوه بر آن یکی از نکات بسیار مهمی که باید بدانید، این است که برای این کار به برق نیاز دارید .

حال اینکه از چه دستگاهی باید برای این کار استفاده نمایید را نیز در ادامه این مطلب برایتان شرح خواهیم داد .

همراه با ما باشید تا مطالعه کنید :

  • انواع روش های استخراج ارز دیجیتال کدام اند؟
  • بهترین روش استخراج ارز دیجیتال کدام است؟
  • استخراج ارز دیجیتال علاوه بر دستگاه ماینینگ به چه دستگاه دیگری نیاز دارد؟
  • چه ژنراتوری را برای استخراج ارز دیجیتال انتخاب کنم؟
  • بهترین ژنراتور برای ماینر

انواع روش های استخراج ارز دیجیتال کدام اند؟

این روش ها عبارتند از :

روش اول: استخراج ارز دیجیتال با استفاده از CPU

از جمله ابتدایی ترین روش هایی که برای این کار مورد استفاده قرار گرفته است، توسط سی پی یو می باشد و در واقع این فرایند با کمک پردازنده مرکزی کامپیوتر و یا لپتاپ (CPU) ، صورت می گیرد. یکی از ایراد هایی که در این روش وجود دارد، این است که سرعت انجام کار پایین بوده که به دنبال آن در مدت زمان معینی، تعداد ارز دیجیتال به دست آمده کمتر خواهد بود .

اما اگر فردی دارای تعداد زیادی کامپیوتر همراه با منبع انرژی الکتریسیته رایگان و یا با قیمت ارزان باشد، این روش برای او به صرفه خواهد بود .

روش دوم: استخراج ارز دیجیتال با استفاده از GPU

کارت GPU نیز یکی دیگر از روش هایی است که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش به جای پردازنده اصلی از کارت گرافیک کامپیوتر استفاده شده که به همین دلیل برتری بیشتری نسبت به دیگر روش قبلی دارد. لازمه استفاده از این روش داشتن گرافیک بسیار قوی می باشد .

روش سوم: استخراج ارز دیجیتال با استفاده از (ASIC)

استفاده از ای سیک که نوعی تراشه است، یکی از روش های مقرون به صرفه برای استخراج ارز دیجیتال می باشد .

این دستگاه توانایی پیش بینی سریع بیشتر ارزهایی که در یک معامله موجود می باشند را دارد .

البته باید بدانید که خرید این دستگاه ها بسیار هزینه بالایی دارند، اما با توجه به اینکه تعداد ارز دیجیتال استخراج شده توسط آن ها بالا می باشند، در نهایت هزینه مقرون به صرفه خواهد بود .

بیشتر دستگاه های ای سیک تابع الگوریتم های ویژه ای می باشند که به همین منظور نوع خاصی از ارزهای دیجیتال را استخراج می کنند .

روش چهارم: استخراج ارز دیجیتال با استفاده از ابر دیجیتال (کلود ماینینگ)

این روش طرفداران بسیار زیادی دارد، زیرا انجام آن راحت تر از دیگر روش ها است. در این فرایند مبلغ مشخصی به یک فرد و یا یک شرکت پرداخت شده و از این طریق دستگاه به عنوان ریگ شناخته شده و اجاره می شود. در واقع این فرایند را می توان به صورت اجاره ای بیان کرد. مبلغ اجاره به صورت توافقی تعیین شده و در این زمان همه درآمدهای ریگ به کیف پول فرد انتقال داده می شود. در زمان پرداخت هزینه ها، تمام هزینه هایی که به تامین برق و نگهداری سیستم مربوط است، از کیف پول کسر خواهد شد و در نهایت انتقال داده می شود .

افرادی که اینگونه خدمات را انجام می دهند، از مزارع متعدد و تجهیزات پیشرفته ای برخوردار هستند .

بهترین روش استخراج ارز دیجیتال کدام است؟

نمی توان جواب این سوال را به طور قطعی و دقیق بیان کرد و این موضوع تحت تاثیر عوامل بسیار متعددی می باشد .

به عنوان مثال شما باید در نظر بگیرید که چه میزان هزینه ای را برای این کار اختصاص می دهید .

استخراج ارز دیجیتال علاوه بر دستگاه ماینینگ به چه دستگاه دیگری نیاز دارد؟

دستگاه های ماینینگ پیشرفت زیادی داشته اند که به همین منظور میزان برق مصرفی توسط آن ها افزایش پیدا کرده است. پس برق شهری نمی تواند از نظر قیمت برای انجام این کار مقرون به صرف باشد و باید بدانید که برخی از دستگاه های مورد نیاز برای انجام این فرایند اجازه استفاده از برق شهری را ندارند .

در نتیجه باید ژنراتورهایی که این نیاز را برآورده می کنند، تهیه نمود .

چه ژنراتوری را برای استخراج ارز دیجیتال انتخاب کنم؟

دستگاه ماینر برای استخراج ارز دیجیتال باید به طور 24 ساعته کار کند که به همین دلیل باید از باکیفیت ترین و مرغوب ترین دستگاه مولد برق استفاده شود. این کار باعث می شود تا به مرور زمان دستگاه با خرابی های شدید و استهلاک مواجه نشود .

همچنین باید محاسبه توان مصرفی دستگاه را نیز در نظر بگیرید .

بهترین ژنراتور برای ماینر

برای این انتخاب در ابتدا سوالات زیر را از خود بپرسید :

  • سوخت در دسترس شما کدام است؟
  • دمای محیطی که قرار است تا ژنراتور را در آن جا قرار دهید، چقدر است؟

با این حال ژنراتور گازسوز برای دستگاه های ماینر بهترین انتخاب می باشد که می تواند توان بالایی را تولید کرده و به صورت دائم کار باشد .

سوخت این نوع ژنراتور ها گاز طبیعی بوده که با قیمت پایین در بیشتر مناطق در دسترس است. البته در صورت استفاده از این نوع دستگاه ها باید توجه شود که به دلیل خاصیت سوخت گاز، گرمای تولید شده توسط این دستگاه ها بسیار بالاتر می باشد که بی توجهی نسبت به این موضوع می تواند به مرور آسیب های جدی را به موتور وارد کند .

کلام آخر

همانطور که در این مطلب با هم بررسی کردیم، مانیر ها به ژنراتور های دائم کار نیاز دارند، زیرا باید به صورت 24 ساعته کار کنند. اما برای سرویس و نگهداری دستگاه و حتی افزایش طول عمر و دوام آن ها لازم است تا حدود هر 8 تا 9 ساعت یک بار به آن ها خاموشی داده شود، بدین ترتیب پیشنهاد می شود که از 2 دستگاه برای این کار استفاده شود .

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری طلانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد .....

4 روش امتحان شده برای استخراج ارز دیجیتال

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه