// کد مطلب: ۱۵۳۰۰۷

شرکت مس

پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت نوروز

پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت نوروز
لینک کوتاه کپی شد

دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران فرارسیدن سال جدید و حلول ماه رمضان را به همه همکاران تبریک گفت.

به گزارش طلانیوز به نقل از مس پرس، متن پیام دکتر رستمی به این شرح است:


یا مُقَلِّـبَ الْقُلُـوبِ وَ الْأَبْـصَارِ‌
یا مُـدَبِّـرَ اللَّیْـلِ وَ النَّـهَارِ
یا مُحَــوِّلَ الْحَـوْلِ وَ الْأَحْـوَالِ‌
حَـوِّلْ حَالَنَــا إِلَی أَحْسَـنِ الْحَـالِ


حلول سال جدید که مقارن با ماه پر برکت رمضان و «بهار قرآن» است را به همه مردم عزیز ایران به‌ویژه همکاران ارجمند در شرکت ملی صنایع مس ایران در جای جای ایران اسلامی تبریک می‌گویم و سالی سراسر از پیروزی و تندرستی را در پناه پروردگار برای همه عزیزان و خانواده‌های محترمشان آرزو دارم.
سالی دگر همراه با طبیعت سبز و روشن پیش چشم‌های ما فرا می‌رسد و امیدوارم در سالی که پیش روی ماست بتوانیم با تلاشی افزون‌تر و کوشش و همت مداوم‌تر چرخ‌های صنعت مس را بهتر از قبل بچرخانیم و طرحی نو در صنعت مس ایران دراندازیم.
سال 1401 با همه فراز و نشیب‌ها با کارنامه‌ای درخشان که حاصل تعهد و سختکوشی شما عزیزان است به پایان رسید. ثبت رکورد تولید کاتد مس و عبور از 200 هزار متر حفاری اکتشافی برای نخستین بار، در تاریخ صنعت مس حکایت از اراده قوی ما در در انداختن طرحی نو و اجرای «نهضت تحول و پیشرفت» در صنعت مس ایران است.


همکاران گرانقدر شرکت ملی صنایع مس ایران؛


در سالی که به پایان آن رسیدیم خوش درخشیدید. شما با تلاش بی‌پایان و خستگی‌ناپذیرتان نقشه راه مدون شرکت مس را که مبتنی بر رهنمودهای مقام معظم رهبری و توصیه‌های دولت محترم سیزدهم تدوین شده بود را با همت جهادی و انقلابی پی‌گرفتید و هر آنچه در توان داشتید را به کار بستید تا شرکت مس مسیر توسعه را به بهترین شکل ممکن بپیماید و همچون همیشه بدرخشد.
ضمن تبریک سال نو به مقام معظم رهبری، خانواده‌های معزز شهیدان و همه عزیزان صنعت مس و خانواده‌های گرانقدرشان، برای همگی آرزوی توفیق و سلامتی روزافزون دارم.


امیدوارم سال‌ جدید، سرشار از افق‌های روشن برای همه مردم ایران و همکاران صنعت مس باشد.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت نوروز

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه