// کد مطلب: ۱۵۲۷۱۱

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پخش زنده برنامه شو بندر؛

قشم با شعار "میهمان‌داریم" میزبان ۳۱ استان کشور

قشم با شعار "میهمان‌داریم" میزبان ۳۱ استان کشور
لینک کوتاه کپی شد

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نوروز امسال، قشم با شعار "میهمان‌داریم"، میزبان ۳۱ استان کشور می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی با حضور در برنامه تلویزیونی شو بندر که به‌صورت مستقیم از محل برگزاری سومین جشنواره وحدت اقوام ایرانی در کمپ پارک آفتاب قشم در حال برگزاری است، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به انتخاب شعار "میهمان‌داریم" از سوی این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد ایرانی‌ها و به‌ویژه مردم جنوب و استان هرمزگان میهمان‌نوازی است.

وی ادامه داد: شعار نوروز 1402 ستاد اجرایی خدمات سفر قشم نیز بر اساس این برند خاص، انتخاب شده تا با آمادگی‌هایی که در سراسر جزیره ایجاد شده، نوروزی خاطره‌انگیز برای هم‌وطنان خلق کنیم به‌گونه‌ای که هرساله قشم، در سبد سفرهای خانوادگی ایرانی ها جای بگیرد.

فتح الهی با اشاره به حضور 4 میلیون گردشگر در 11 ماهه سال جاری افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال 1400، رشد 60درصدی را نشان می‌دهد و براین اساس، پیش‌بینی ما برای نوروز 1402 ، میزبانی از هم‌وطنان بسیاری از اقصی نقاط کشور خواهد بود.

این مقام عالی همچنین به برگزاری جشنواره‌های مختلفی در اعیاد شعبانیه اشاره کرد و گفت: میزبانی از فعالان گردشگری و صنایع‌دستی 31 استان کشور، فرصتی مغتنم برای معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای سراسر کشور است که فرصت آن در قشم مهیا شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان یادآور شد: ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از آبان ماه امسال در حال تلاش برای آماده‌سازی هرچه بهتر فضاهای رفاهی، خدماتی و گردشگری با همکاری فعالان گردشگری، دهیاری‌ها و مسوولان و نهادهای مرتبط است تا میزبانی شایسته‌ای از هم‌وطنان به عمل آورد و ما آماده پذیرایی از میهمانان عزیز از سراسر کشور هستیم.

گفتنی است، سومین جشنواره وحدت اقوام ایرانی با برنامه‌های متنوع فرهنگی و سنتی، از 11 تا 29 اسفندماه 1401 از ساعت 17 تا 24 پذیرای گردشگران، میهمانان و ساکنان جزیره در کمپ پارک آفتاب دو شهر قشم است.

قشم با شعار "میهمان‌داریم" میزبان ۳۱ استان کشور

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه